Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Mannen min har en hel mappe på computeren med nakenbilder av sin tidligere eks fra den tid de var sammen...+++andre div. jenter... Jeg er 23 år,vi har vært gift i snart 4 år,han er 37 år og vi har to barn...hva gjør jeg??? Ja og forresten,vi har ikke hatt sex på over et halvt ar..Hvis du legger til de 4-5 siste månedene før jeg fødte og etter jeg fødte blir det ca et år.Han vil ikke,og jeg blir snart gal. Jeg har prøvd å prate med ham,han sier han bare føler ikke for det,og han sier han vet at det stresser meg,og at det stresser han mer. Jeg har prøvd alt.Være tålmodig,romantisk middag uten unger,sexy undertøy,farget håret,skiftet stil.....++++ Har snakket med ham,og spurt ham hva som skjer,men han bare avfeier det med at han er sa stresset for tida. Jeg vet at jeg er attraktiv,og at jeg kan få hvem som helst,men det er jo bare han jeg vil ha.Huff,hørtes sikkert litt dumt ut men det er sannheten. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre. Prøver å trene daglig for å få litt annet å tenke på,men det gjør rett og slett vondt inni meg.Klarer ikke tenke på annet.Savner lidenskap..... Jeg hadde blitt veldig takknemlig for GODE råd.
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Hmmmm, akkurat det å ha en mappe med nakenbilder av x'ene sine hadde ikke jeg syns noe om da men... Mannfolk har vel sine "tørkeperioder" dem også kan jeg tenke meg. Men ett halvt år er lenge syns jeg. Blir vel kanskje værre om du fortsetter å "mase" på han, du har jo prøvd å komme til bunns i hva det er.....? Vel, jeg har faktisk ingen gode råd ://Må bare ønske deg lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå