Gå til innhold

Hvordan blir ungene deres etter en hel dag inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare mine som blir rastløse og høylytte? Nå må vi snart ut..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset nytter det ikke å ha ungene inne en hel dag.

Må nok ut noen timer å spille fotball, gå en lang tur, lekeplass e.l så dem får ut litt energi ja :))

Ellers klatrer mellomste bokstavelig talt oppetter veggen :o

Skrevet

hoho godt det ikke bare er mine :)

Skrevet

Med mindre de er syke, må vi også ut i løpet av dagen. Om vi ikke har noe annet på planen, må vi i det minste ut i parken så de får rast fra seg, hehe. I helgene tar vi det ofte med ro før vi går ut, og da er det nesten så de løper på veggene her.

Skrevet

Ja, da blir de masete og urolige.

Går alltid ut hvis de ikke er syke.

Skrevet

min blir bare litt mindre trøtt, men han er ikke så aktiv ute heller.

Skrevet

hun blir fryktelig rampete og skal pelle på alt hun ikke får lov til!! Også grinete og utålmodig!

Skrevet

De må ut, ellers blir det sur stemning for alle.

Skrevet

Nå har vi vært inne snart en hel uke - ja SYV - dager og akkurat nå sitter hun å klipper og limer....

Jeg mistenker at jeg har ett barn med god fantasi som er flink til å sysselsette seg selv. Når det har skortet på fantasien hennes har vi laget mat, bakt, tegnet, malt, spilt brettspill/dataspill/ps2, danset, sunget og lest..

Skrevet

De blir bråkete og surrete....og helst vanskelig å få i seng, så så lenge de kan ut så er vi ute minst en luftetur hver dag når de ikke er i barnehagen i hvertfall.

Skrevet

tullete rett og slett. så de MÅ ut.

men ser sånn som nå i kveld, etter en lang dag i bhg er energien fremdeles ikke brukt opp, så nå løper de som gale rundt her med en ballong hver. gleder meg til de tar kveld nå;-)

Skrevet

Ja sånn blir størsten min også.. åh herlig som det har gått for seg i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...