maizi Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 17 dager dpo 1785 19 dager dpo 4269 23 dager dpo 11208 dette må da være fin stigning?? men blør fremdeles litt så tør ikke slippe gleden helt løs enda:( Hva tror dere?
♥Axinija♥ Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Veldig fin stigning da! Er jo en del som blør gjennom svangersskapet, uten at det har noe å si for babyen. Jeg kan ikke uttale meg så mye, da jeg selv aldri blødde i 1.svangersskap og ikke har blødd så langt i dette s.skapet.. Lykke til, ordner seg nok!
Zeke Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 En vennine av meg blødde til hu var 6 mnd på vei, jenta blir 5 år nå i februar og er veldig oppegående å sta...hi hi så det er fint mulig at man kan ha blødninger og at det går bra . Har også hørt om mange andre å det har gått bra med di også.
maizi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2009 Ser faktisk ut som blødning roer seg litt nå og kvalmen er begynt å komme sigende. Får være optimistisk til det motsatte er gravid. Takker for all oppmuntrende ord!!! God helg jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå