loveandmarriage Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg syns de lukter dritt og smaker enda verre! Sliter med å ikke kaste opp når jeg tar de. Prøver selvfølgelig å unngå å lukte på de, og jeg driver ikke og sutter på de lissom.. Men litt smak får jeg hver gang uansett. Vann var visst ikke det beste å svelge de med! :S Noen som har funnet noe som gjør det lettere å få de i seg? Og som kanskje også hindrer sure oppstøt med smaken av de etterpå? Mulig det bare er meg som er hypersensitiv, men...
Sun_Shine_ Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Slet også med å få dem ned da jeg prøvde med vann. Jeg bruker Youghurt når jeg skal ta Bringebærblad kapslene. Og synes det går kjempe greit. Sjelden jeg får sure oppstøt etter på også.
Marias26 Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Jeg skyller de ned med vann eller appelsinjuice. Men jeg passer på å ikke innta mat rett før eller etter at jeg tar dem. For da får jeg sure oppstøt. Prøver også å sitt rett opp og ned, ikke ligge flatt i alle fall! Heller ikke legge ut på spasertur eller gjøre husarbeid med en gang etterpå. Så snart jeg bøyer meg, så får jeg den gufne smaken i munnen... Blæh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå