♥♥Tutta♥♥ Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jenta mi på 4 uker har hatt avføring hver dag, mange ganger for dagen siden første leveuke, (opp til 9 bæsjebleier som er tyntflytende). Har hørt at alt er normalt, men når begynner det å avta? Ser for meg at jeg kommer til å freake om hun ikke har avføring en dag, siden hun har hatt det så regelmessig, hehe. Noen med erfaring?? )
MissUnderCover Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 har begynnt å roe seg litt nå, mini er 5 uker. er stort sett ikke noe på natta lenger og litt mindre på dagen, kanskje 5-6 bleier nå, og minkende..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Hehe, ikke meninga å flire, men guu kor vi slite me forskjellige ting altså :-P Hær må ei bæsjebleia annahver dag trues fram me MASSE malt :-( Men han e mme barn da. Satse på han får magen igang når vi kan bynne me svisker ;-)
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Når lillegutt var nyfødt så bæsjet han heeele tiden. Rakk ikke mer en å skifte og så var det på'n igjen. Etter noen uker ble det bedre, fortsatt flere ganger om dagen men når han var ferdig, så var han ferdig om du skjønner hva jeg mener=) Nå er han 3,5 mnd og for et par uker siden så begynte han å bæsje annen hver dag. Han får kun mm.
mamarama og lille banan Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 her er det samme situasjon som hos <3En jente og en gutt<3 han er snart fire måneder, og nå er det ca. en bæsjebleie om dagen. før var det gjerne 5-6 bæsjebleier.
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 gutten min er nå litt over 10 uker.. begynte å avta for sånn kanskje 2 uker siden.. hver dag, men ikke heeeele tiden=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå