Tøysetipp Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Om jeg aksepterer et hjerte vil det stå hvem jeg godtok den fra? Nå føler jeg meg schikkelig fjortis;-)))
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 He he, har ikke peiling. Du kan jo akseptere det så kan jeg sjekke hva som står - hi hi ;-)
Tøysetipp Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Orait, he he:-) Da godtar jeg de, men har ikke noe spes lyst til at alle kan se hvem det er fra LER. Sjekker du da?;-)
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Jepp. Jeg kjenner jo ikke disse folkene uansett ;-) Du kan sikkert slette det hvis det kommer opp mye info.
Tøysetipp Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2009 Mysteriet løst, det kom ikke opp, he he :-) Bare selve hjertet under mine hjerter. Jeg kan jo slette det, men ofte kommer det på den "hjem" siden hvor andre kan se vet du. Da er jeg jo like langt. Knis.
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Ja, det har ikke kommet noe om deg på "Hjem" i allefall ;-) Får ha en romatisk helg da :-D
Tøysetipp Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2009 Det er bra! ;-) Helgen blir forresten så romantisk at jeg skal passe barn og bake fastelavensboller. He he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå