Gå til innhold

1.gangs gravide, se hit :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kjente dere liv for første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er andregangs, men med mitt første barn kjente jeg liv ca fra en gang i uke 17.

Skrevet

Rundt uke 16-17, men var ikke sikker på hva jeg kjente før jeg garantert kjente spark i uke 20. Mer i 21. Jeg har morkaka liggende foran og da kjenner en gjerne spark senere. Hadde kjent 3 dult før uke 20 så var ikke så mye. He he:-)))

Skrevet

Jeg kjente liv dagen før UL. Altså i uke 18:) Og etter det så har han bare blitt livligere og livligere:P

Skrevet

Kjente noe uvanlig rundt uke 16, nå er jeg 17+5 og er ganske sikker på at det er liv jeg kjenner, men det er svakt.

Skrevet

når jeg var ca 16

Skrevet

Kan noen prøve og beskrive de første "bevegelsene"?

Er selv inne i uke 16, og synes av og til jeg kjenner noe. Men vanskelig og foreklare. Bobler på en måte? hehe

Skrevet

Kjente det i uke 15..

Da kjente jeg bittesmå spark/dytt.

Innimellom kjentes det ut som bobler/luft.

Skrevet

Kjente liv i uke 17 med nr 1 men skjønte det ikke før i uke 20.

Denne gangen tror jeg at jeg har kjent liv en stund allerede, men ikke ordentlig før idag:D

Skrevet

I uke 20, men det er bare vagt, og hver gang usikker på om det virkelig er den lille. Er 21+0 og gleder meg til saftige fraspark. Har morkaka foran magen.

Skrevet

tror jeg kjente noe i uke 17+6, men har ikke kjent noe siden. Er i uke 18+4 nå.

Skrevet

13+2. Så var det stille helt til 15+1. Etter det har jeg kjent liv hver dag. Er nå 16+3.

Skrevet

Første gang jeg ikke var i tvil var jeg 15+3, men når jeg var 17+1 kjente jeg voldsom "turning" inni magen.Varte lenge og sambo kjente det når han holdt på magen min også. Har kjent litt småbevegelser hver dag etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...