vanessa89 Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg var veldig dårlig med kvalme og oppkast frem til uke 19. Frem til da spiste jeg nesten bare skiver/ristede skiver med leverpostei og noen ganger tynne skiver med ost. Jeg knasket mariekjeks og drakk egentlig ikke så mye som jeg burde. Jeg ble dårlig av vann og brus og for sterk saft. Så jeg drakk litt på svak saft. Nå er kvalmen borte og jeg spiser som bare juling og nyter all mat. Det eneste kjipe som er igjen er at jeg om morgenen får skikkelig brekninger som gjør at jeg kaster opp ingenting eller galle. Det er skikkelig kjipt og det tærer på morgenenergien min. Jeg blir kjempe sliten etter å ha hengt over toalettet for å spy opp noe som ikke kommer. Er det andre der ute også? sånn at jeg ikke er alene:)
Onna Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har løst det med å tvinge i meg litt vann før jeg står opp. Om jeg kaster opp da så er det bare utvannet magesyre. Mye bedre enn den sterke syren eller bare brekke meg uten at noe kommer.
vanessa89 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 er vel gjerne det. problemet mitt er at jeg synes vann er kjipt. Vet det er teit. Men jeg føler meg enda dårligere om jeg fyller magen med litt vann.
Mamma Mim Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Hva med å ha noen tørre kjeks på nattbordet? Det har jeg. For å binde magen litt, før jeg reiser meg..
Mamma Mim Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Også har jeg ei flaske Farris Bris med fruktsmak stående der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå