Krepsen :) Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 .....hvorfor folk på død og liv må kommentere det opplagte??? Her går jeg rundt og vagger, to dager på overtid og på størrelse med en gjennomsnittlig lavblokk (hus passerte jeg for flere uker siden), og 90% av alle kjentfolk jeg møter sier: "Nei..har det ikke skjedd noe ennå???" Hva tror de jeg har tenkt å svare da??? "Joooda...han kom for en uke siden, men jeg liker denne store magen så jeg stappa en pute under genseren??" eller (og denne vurdere jeg sterkt å bruke) "Joda, han har kommet, alt er vel.....ser du ikke hvor slank og fin jeg er blitt?" Grrrrrr.....lei, lei, LEI!!! Håper inderlig jeg ikke må gå 14 dager over denne gangen også. Det var dagens syte og klage innlegg fra meg, nå har jeg offesielt meldt meg inn i "hormonelle og ekstremt leie gravide damers landsforbunn" Ha en fin dag jenter
Venter nr. 3 i mars Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 He, he. Kjenner til fenomenet. Folk har allerede begynt å kommentere at jeg ikke har fått ennå, og jeg har 9 dager til termin......... ser ut som en flodhest da, men likevel.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 hehehehehehe så bra. vet nøyaktig hva du snakker om. vet at folk ikke mener det vondt,men no mer deprimerende å si til ei som venter og venter..skal du vel lete lenge etter.. leverte minsten i bhg. nei,men er du her ennå da...? nei du,jeg bare sendte tvillingen min jeg..ser du ikke det?!!! men har funnet ut at det er vel ikke så mye dem kan si for at det skal bli rett eller da...hehe..
Krepsen :) Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2009 Vet de ikke mener det vondt, så pleier ikke å bry meg om det, men innimellom er det bare nok. Jaja, bare 12 dager igjen til de setter meg igang. Håper ventetiden din snart er over Ichristin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå