Gå til innhold

flere med termin 5 mars og skal på st.olavs???


topzyy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :-)

 

Skal ta keisersnitt 9 mars...på st.olavs :-) Går fort dit nå :-) vet du hva slags kjønn du venter? Og er formen bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!oj så spennende=)ja vi venter en gutt=)formen er sånn passe bra hvertfall!!kjenner jeg lengter etter og bli ferdig!!har ei jente på to år å ingen barnehage foreløpig så det er nok og henge fingrene i!!=)vet du hva dere får da??er du fra tr,heim eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg skulle ta keisersnitt på st.olavs rundt omkring 10.-12. mars, men fikk vite i dag at planlagte keisersnitt tas på Orkanger.... Kan jeg spørre om hvorfor dere andre får planlagt keisersnitt på st. olavs....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Var aldri noe tema, men det er fritt sykehusvalg i Norge. Vet de prøver å overføre planlagte keisernitt dit, men man kan visst kreve St Olavs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg jammen ta en tlf nedover! Vet det skal være fint på orkanger, men når jeg har en 7-åring fra før som skal komme på besøk etter skolen er det greit å være på st. olavs som er nærmest! takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-)

Vi får gutt :-) har jente på to år jeg også og ei på sju :-) Slitsomt med en toåring i hus. Fikk barnehageplass 1 februar vi da,så hun har halv plass. Jeg har utnyttet dagene med å sove :-) så har gjort godt det :-) Er ikke fra trondheim og bor heller ikke der...skal ta keisersnitt der pga at lillegutt kanskje har en veldig mild form for ryggmargsbrokk.... Så trygt å være der oppe :-) har vært til flere kontroller der siden i oktober. Reiser oppp 5 mars :-) og det er jo ikke lenge til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...