v.n.2 Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 har nettop vært på apoteket og kjøpt basiron krem. men jeg går ikke ut av huset uten pudder ( grunnet mitt kviseproblem) og det står ingenting på pakken. noen som har erfaring med å bruke pudder utenpå kremen ?? den tørker jo inn som et lag utenpå huden.... ?????
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har brukt den tidligere, og tror nok ikke jeg ville brukt pudder utenpå. Jeg føler det ville blitt veldig klissete. Jeg pleide å bruke den når jeg kom hjem om ettermiddagen og visste jeg skulle være inne hele dagen, og på nettene. Men, den lager stygge merker på klær og sengetøy, så hvis du skal bruke den på natta er det lurt å legge over et håndkle eller noe annet det ikke er så farlig med over putetrekket.
imoen Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Er det sånn som skal vaskes av? Hvis ikke ville jeg prøvd med pudder utenpå. Selv har jeg bare brukt basiron wash av basironproduktene, men bruker nå skinoren, og den kan jeg fint ha mineralfoundation utenpå. Jeg bruker Glo minerals, og det går så fint atte.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Visste ikke at det fantes flere typer jeg, har bare hatt den som skal vaskes av og den er ikke ideel til sminke over
Staark Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes det er best å bruke dekkstift/flytende foundation istedet for pudder over der du har tatt basiron. I tillegg bruker jeg mye krem på kvisene om natten. (Mer enn det tynne laget som er anbefalt altså) Etter en periode slipper jeg å bruke basiron om dagen, og kan gå ned i doseringen om natten. Vær veldig obs på at basiron på huden om dagen gjør huden ekstra ømfintlig mot sollys!!
meg & to små vampyrer Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Vær veldig obs på de flekkene basiron setter overalt også.-... Jeg måtte slutte bruke den fordi den satt flekker/avfarginger på alt av sengetøy og klær og håndklær. Ble helt gal av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå