*2små*gull* Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Er 14+3 i dag og enda er det bare foreldrene våre og de aller nærmeste venninnene mine som vet det Skal offentliggjøre det i løpet av uka når min kjære er hjemme på perm fra forsvaret GLEDER MEG!! (Dette er bra gjort av meg altså, for jeg er verdens dårligste til å holde på hemmeligheter!! å nå har jeg gått med den i 10uker)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jepp, det gjorde vi i uke 10. Jeg kunne ikke fortsette i jobben min når jeg ble gravid, så vi MÅTTE si det til kollegaene mine og sjefen min - og da var det ikke noe vits i å holde det hemmelig mer heller. )
b10na&lillegull Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Nesten ingen visste det før jeg var i uke 18. da var det umulig å skjule magen lenger. familie og nære venner fikk vite det i uke 7-10
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Vi begynte å si det til den nærmeste familien rundt uke 9, men har latt det gå til denne uken, uke 12 før jeg har sagt noe til folk på jobben og venner og slikt. Jeg har kost meg litt med hemmeligheten, men samboeren min har vært sprekkferdig etter å fortelle verden at han skal bli pappa helt siden vi tok testen, så det var godt for ham å endelig kunne fortelle kompiser om det nå siste uka:)
Mamma_til_isabella Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Vi fortalte det til de nærmeste og noen få venner pluss jobben i uke 7.Resten fikk vite det mellom uke 10 og 11....
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Ja, gjorde det i uke 12. Da kunne flere fortelle at de alt hadde gjettet det. I uke 15 hadde jeg ikke hatt sjangs i havet til å skjule det lenger uansett. Som fjerdegangs kommer magen fort og den er overhode ikke skjulbar etter uke 12 her ;-) Hadde forøverig misstenkt en kollega selv som er veldig slank og plutselig var litt rundre rundt magen og spiste så ofte. Hun fortalte det for et par dager sien (uke 13), og det var ikke noe sjokk nei :-) Du skal ikke se bort i fra at endel rundt deg alt har gjettet det, men er uansett gøy å fortelle det :-)
2prinsesserogbim Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Vi sa det tirlig til familien, nå vet alle venner og sånn det også.. Offentlig gjorde det for ei uke siden... Altså uke 12
rima Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Familien fikk vite det i uke 8-9, mens nærmeste venner måtte vente til uke 12. På jobben fikk de vite det i uke 16.
EnNySpire:) Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Jeg er 13+4, og her er det bare familie og et par venner som vet...Koser meg med hemmeligheten en stund til;)Familien min fortalte jeg det til i uke 6 og svigerforeldrene mine i uke 8. Mine foreldre bor på østlandet og jeg på vestlandet, så de hadde ikke så mange å sladre til i forhold til svigers..Hehe:) De sliter nemlig litt med å holde ting hemmelig...Hehe
Johan Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Jeg ble nødt til å fortelle det til sjefen min og noen sentrale personer på jobb rundt uke 10, pga jobbsituasjonen. De nærmeste vennene fikk vite det VELDIG tidlig, men det er fremdeles mange som ikke vet det (er nå i uke 13). Men nå vises det så godt at jeg ikke kan holde det skjult stort lenger...
ble_mamma_6august 09 Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 jeg har ikke offentliggjort graviditeten.. er i 16 uker... Kun nermeste familie og et par venninder som vet
Staark Skrevet 20. februar 2009 #12 Skrevet 20. februar 2009 Her sa vi det sent. Var i uke 16 da besteforeldrene fikk vite det, og noen venner har fått vite det etterhvert. Er straks halvveis, og fortsatt er det mange som ikke vet det. Har ikke gitt beskjed på jobb, og gruer meg noe sinnsykt til det. Synes ikke det er noe gøy å fortelle det egentlig, har fått noen kjipe kommentarer og sure miner, så vi lar bare resten finne det ut av seg selv... Er veldig glad vi sa det så sent, og kommer ikke til å si det noe tidligere om vi bestemmer oss for flere barn.
*2små*gull* Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 20. februar 2009 Hihi.. godt det er litt av hvert da!! Tror ikke folk har sett det, for jeg har litt mage fra før av så det er litt vanskelig å se noe endring i grunn!! tror de som vet det begynner å se anntydning til en annen form nå da!! =) Men er ikke så rart om jeg ikke har mage enda heller.. min mor fikk ikke magen med lillebroren min før hun var 23uker på vei... da begynte folk å spørre Håper magen kommer frem litt før det da!!
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #14 Skrevet 20. februar 2009 Nærmeste familie og venner fikk vite det da jeg var en 4-5uker på vei. Klarer ikke holde på sånne gode hemmeligheter:) Er 12+2, og kommer vel til å fortelle "alle" det litt etter hvert, utfra hva som føles naturlig.
Lipsy Skrevet 20. februar 2009 #15 Skrevet 20. februar 2009 Jeg er 15+5 og har sagt det til utvalgte venner+ familie, men ikke på jobb. Begynner å få litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har fortalt det på jobben, så føler at jeg må det i løpet av kommende uke. Har holdt igjen litt fordi jeg ville vente til etter UL (uke 19), men skal de rekruttere en ekstern erstatter er det jammen ikke mye tid hvis jeg venter så lenge.
Anita*født* Skrevet 20. februar 2009 #16 Skrevet 20. februar 2009 Ved positiv test fikk pappan vite,etter uke 6 måtte jeg si det til sjefen min,pga tilrettelegging osv,var 16 uker da jeg sa det til min datter og 21 uker da min mor fikk vite,hehe enda gjenstår pappan min og andre i familien,kan legge til vi er ikke en nær familie.Min manns familie fikk vite det da jeg var 15 uker.. hehe..
Minnie_Moon Skrevet 20. februar 2009 #17 Skrevet 20. februar 2009 Vi har ikke fortalt noen nyheten ennå. er 12+2 i dag. Vi kommer nok til å vente et par uker til tenker jeg. Men har fått mage og forandret kroppsfasong, så jeg går i vide klær nå for å skjule det. Synes i grunn det er godt at ingen vet ennå :-)
Juli-babypåvei Skrevet 20. februar 2009 #18 Skrevet 20. februar 2009 Hei Jeg fortalte mine foreldre nyhetene da jeg var 7 uker på vei, ellers har jeg fortalt de fleste det nå - nå er jeg i 13.uke =)
Fallerifallera Skrevet 20. februar 2009 #19 Skrevet 20. februar 2009 Jeg trengte ikke fortelle det. Ble skikkelig dårlig allerede i uke 5, spydde døgnet rundt og ble sykmeldt. Da skjønte både familie, venner og jobben det gitt!.. (Det var akkurat sånn med forrige og, så de skjønte liksom tegninga). Kunne egentlig tenkt meg å holde det hemmelig til iallfall 12 uker og så kunne fortalt det med litt mer ekte glede enn jeg følte da jeg hang over doskåla dagen lang...
*toppris* Skrevet 20. februar 2009 #20 Skrevet 20. februar 2009 her er det kun nærmeste familie og venner som vet... er kun 12+1 da;) kommer ikke til å skjule noe lenger etter ul når jeg er 13+4, magen har allerede est ut da, men...
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 20. februar 2009 #21 Skrevet 20. februar 2009 Jeg er 16+1 og har enda ikke offentliggjort det helt. de nærmeste vet alle det. men har ikke lagt det ut på nettby eller noe slikt. bare to i klassen min som vet det feks:) men det er deilig, vil ikke at det skal bli 100% offentlig noen gang! hehe:p
skorpionfruen Skrevet 21. februar 2009 #22 Skrevet 21. februar 2009 Her viste alle det tidlig. Ble avslørt på en fest i jula så da fikk familien vite det også. Er vel ikke mange som ikke har fått det med seg nå. Er vel 13 uker på vei og magen synes GODT allerede
lady purple Skrevet 21. februar 2009 #23 Skrevet 21. februar 2009 Huff! Hvorfor sure miner? Jeg er selv ikke noe glad i å dele nyheter som setter stort fokus på meg....
midgard Skrevet 21. februar 2009 #24 Skrevet 21. februar 2009 Hei Jeg var så glad så glad og stolt - så familien (og noen venner) fikk vite det ganske tidlig men jobben fikk vite det etter ca tre mnd... Jeg er i uke 16 (første gang jeg er gravid da) og har ingen mage ennå, så jeg gleder meg til det syntes;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå