Mayken Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Vondtene fører til noe. Var hos jordmor i dag og livmorhalsen er nede i 1 cm og veldig myk og tøyelig, og jeg har 1 cm åpning. Sist jeg var til kontroll (for en uke siden) var livmorhalsen ca 2-2,5 cm og ikke myk. Fikk modningsakupunktur sist gang og i dag, så blir spennende å se fremover:)
Mia29 Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Lykke til! Selv må jeg knipe igjen en stund til. Uke 34 er litt i tidligste laget synes jeg.
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Lykke til :-) Jeg bør nok også vente noen uker til før det skjer noe syns jeg :-) (termin 5.april)
kommer nr3? Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 så bra kanINA! men du...ikke noe sniking i køen her nå! hehe,så kjekt at dere får sjekket sånne ting,jeg har en uke til termin nå.og har ikke blitt sjekket for noen ting av åpning og modenhet. men hadde jeg visst at jeg gikk med litt åpning så hadde jeg vel kjent pressetrangen og...heheh.like greit for meg og ikke vite sånne ting,for jeg er så klaaaaaaaaaaaaar! lykke til videre!!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 å så spennende. jeg fikk brun utflod i stad...kunne ikke blitt gladere om jeg hadde vunnet i lotto=)
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Åh, så bra kanINA! Men som hun over her sa...ikke noe sniking altså! Hm, jeg vil også sjekkes for modning og sånt! Er det bare å spørre jordmor om det? Har aldri blitt sjekket for det før jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå