kreeeps Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg var på en tidlig ultralyd i forbindelse med en blødning i uke 7, da så alt fint ut. Nå er jeg i uke 9 og har veldig løst på en ny ultralyd time i uke 12 sammen med faren til barnet som ikke bor på samme sted som meg. Så har jeg jo lest litt på nettet angående unødvendig ultralyd og at det ikke er bra for barnet? Blir 3 UL timer for mye kanskje? Er det noen som vet hva man kan se på en ultralyd i uke 12?
Mamma_til_isabella Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Ultralyd er ikke farlig for barnet:) Jeg har hatt 6 ultralyder i dette svangerskapet pga komplikasjoner sist.... Jeg har ultralyd bilde fra uke 12 på hjemmesiden min hvis du vil se? www.charlottesbabyblogg.blogspot.com Det er det øverste av ul bildene som er fra uke 12
kreeeps Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Oi da har du vært mange ganger! Tror jeg bare bestiller en time i uke 12 så jeg får se på den lille uten noe bekymring da:) Jeg var å så, kjempe fin babyblogg! Og man kan jo se mye i uke 12 i forhold til uke 7 da jeg var, så jo nesten bare hjertet da. Hvor lang var hun i uke 12? Gratulerer med prinsessa som dere venter i August!
Mamma_til_isabella Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Tusen takk=) Ja,det er kjempe stor forskjell og i tillegg beveger de seg=) Hun var 5 cm om jeg ikke husker feil:) Tusen takk=)Gratulerer til deg også med baby i magen:)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Kjempe fin blogg du har laget. Hvordan har du klart aa lage saa fin bakgrunn? Jeg er jo helt grönn paa saant!
chiquetita Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Jeg skal på ul 10+5 og måtte lure på bildet fra uke 12, det er jo fantastisk. Jeg var på ul ca uke 12 i mitt forrige svangerskap, men har jo glem hvor godt det faktisk viser at det er et lite menneske! Gratulerer, og enig med over, fantasitsk blogg
Mamma_til_isabella Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Tusen takk jenter:)Det var hyggelig å høre=) Bakgrunnen min har jeg funnet på http://www.thecutestblogontheblock.com/ og layoutenhar jeg laget på scrapblog.com Det er ikke så vanskelig som det ser ut som:) Har dere blogger også?Morro å følge med andre gravide:) Ja,ul bildet i uke 12 er veldig klart og fint:)De hadde veldig fine apparater der:)Var på Volvat
chiquetita Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Blogger ikke, mitt svangerskap er foreløpig en godt bevart hemmelighet for alle utenom faren selvsagt og alle dere her inne:)
Mamma_til_isabella Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Hehe ok=)Du får begynne å blogge når du er over de magiske 12 da=)
jente82babyimagen Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 hei Charlotte med prinsesse i magen:-) du jeg bare lurte på en ting. gratulerer så masse med lille prinsessa. fant dere ut av kjønn i uke 12 på ul eller? bare litt nyskjerrig:-)
Mamma_til_isabella Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 Vi fant ut kjønnet i uke 16=)Tusen takk=)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 20. februar 2009 #12 Skrevet 20. februar 2009 jeg blogger, men om alt annet enn graviditeten. Det begynner jeg med seinere naar jeg har delt nyheten med de andre. Men takk for linkene, skal se om jeg faar til det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå