Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes gravide er det fineste som er. Det er bare så flott med gravide mager. Vis magen, og vær stolt. Dette er en tid du aldri får tilbake. Ta masse bilder av magen din, så har du til albumet senere når den lille blir så stor at h*n vil "se" seg selv i magen. Selv om du føler deg stor og sliter med bekkenløsning, kvalme, treg mage,kynnere og andre ubehagelige ting, skal du huske at mange ser beundrende på deg, og kanskje er ørlite misunnelige. Lykke til alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Signerer denne gitt! Selv gikk jeg og gjemte den bort i digre klær, nå angrer jeg vilt - gravide damer er det fineste jeg ser, og jeg blir dødsmisunnelig hver gang Neste gang skal jeg handle mammaklær, og spandere på meg en mammakjole, så alle kan se fine magen
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har noen kilo for mye og har sjelden vært stolt av kroppen min. Men da jeg gikk gravid var jeg kjempe stolt av magen min! Kunne endelig bruke gensere som satt litt over magen!! Så jeg henger meg på her! Vær stolt av den flotte gravide magen!!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 HI her: Jeg også "gjemte" meg bort så lenge jeg kunne. Jeg angrer veldig på det i dag. Gravide er jo så flotte. Uansett om de i utg.punktet er små eller store.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Signerer denne jeg også. Er helt enig med dere jenter. Jeg har noen kg for mye, men går med trange gensere nå og viser magen. Elsker at den vokser og kjenne babyen der inne. 27 uker på vei med jenta vår som vi har jobbet for i 7 år:-))) Jeg var en av de misunnelige, men nå nyter jeg tilværelsen:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå