Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 ....litt teit spm kanskje men hvordan klarte dere å slutte å tenke på "x-elskeren"? Mener jeg er glad at mannen min vil at vi fortsetter sammen og det er tøft for oss begge og jeg er glad iham, men allikevel har jeg opplevd så mye bra sammen med ham jeg hadde forhold til slik at det er vanskelig å ikke tenke på det spes når jeg har det "tungt" hjemme men kan ikke "vise det el snakke om det".Og det er jo normalt at jeg ikke kan snakke med mannen min om det iom at jeg angret på at jeg gjorde det og vil gjerne "gjøre ham lykkelig" igjen. Føler at desto lenger tid det går(jeg ble avslørt for ca 4-5 mnd siden) desto mer klarer jeg ikke å "få x-elskeren" ut av hodet mitt:-( Mener vi passet jo hverandre så bra(selv om jeg har det bra hjemme også på en del omårder; s.x er for eks.mye bedre hjemme enn med x-elskeren; bare at det er sagt) og jeg trivdes så godt m ham. Og jeg savner ham og de gode stundene vi hadde og han kunne "forstå meg ordentlig".Han satt mer pris på meg og det jeg gjorde for ham enn mannen min hjemme for å si det sånn. Og jer virkelig en kvinne som liker å "ta vare på menn" og bryr seg. Og i hele den perioden jeg var utro ble mannen min aldri "til side satt"; rart det egentlig.......?! Men jeg vil gjerne at mannen min (og vi har 3 barn sammen)blir lykkelig og fornøyed igjen og jeg gjør mitt beste og det SER han. Og når jeg har det tungt "trøster jeg meg selv" at mannen min har det enda verre og det kan jeg bare ane hvor vondt det er. Dvs jeg vil være hos ham, men allikevel SAVN etter x-elsker. er vist stor slik at jeg "sliter dobbelt" og det er sø....n ikke så lett! Jeg har nemlig hatt mye følelser for han andre og det er ikke så lett å "bli kvitt dem" når jeg har det vondt og når jeg kan se ham hver dag "om jeg vil"(jobb). Vet det.......burde kanskje slutte i jobben men jeg har en god jobb og nå er jeg ikke i "stand for å søke jobb" og spes. begynne et annet sted når jeg ikke er for tiden "meg selv". Det er vist nok at jeg har dilemma men klarer ikke å forlate mannen min for å gjøre ham vondt. På en måte har vi det bra sammen, men for "alt" dret spennende og det gode og det som har med opplevelser å gjøre sørger jeg for. Samtidig savner jeg mye av de "tingene" som bare jeg vet at jeg kunne "få dem" med x-elsker(emosjonelle, forståele for visse behov) og det var "grunnlaget" at jeg ble utro:-( Nå kan jeg iallefall ikke forvente at de tingene jeg har ikke vært fornøyed med blir bedre.Mannen min har sagt "åpent" til meg at han skal være annerledes og ikke så "snill" som han har vært tidligere. Fordi jeg har skuffet ham og han vil ikke tilgi meg.Men er villig til å prøve å fortsette .Tror nokså at han er klar "hva han har"; ikke for å skryte av meg selv men jeg tror neppe at mannen min "savner" noe hos meg.Sex er feks ingen grunn for ham å "lete etter andre kvinner". Han har fått alt som man kan tenke seg og vi har det bra i "senga". Men hva gjør jeg med meg selv? Innerst inni vet jeg at jeg ville følte mer av det "godt å ha deg her og er stolt om å være med deg" sammen med ham andre og mer lykkelig/mer fornøyed. Men barna og "lang , lang felles historie" knytter mannen min og meg så sterk at det er ikke lett å gå fra hverandre.Mye følelser vist nok i bilde. Pls er det noe som har tips og råd hvordan jeg kan slutte å tenke/drømme som en "17-år gamle jente" som har kjærlighetssorg? Og hvordan kunne mer "kaste blikke framover" uten å tenke på det som skjedde? Bekymret
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 En ting skal du være veeeeeldig klar over. En elsker som du har, han syns det er mye mye mer spennende å knulle og ha seg med ei dame som er i et forhold. Det gir han mye av spenningen. Hadde du gjort det slutt med mannen din og sett for deg et videre forhold med elskeren så hehe, hender det utrolig ofte at det da ikke lenger er av interesse for elskeren din lenger. De vil kun ha noe uforpliktende, de liker å rote rundt, de liker å ha sex med andre damer som er i forhold fordi de selv ikke ønsker et forhold. Så tenk litt på det. Klart elskeren sier dette til deg for å gjøre det enda mer spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå