Gå til innhold

Hvem vinner MGP i helgen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Aleksander Rybak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker godt den fiolinen, men syns at sangen er litt teit... Egentlig syns jeg at den eneste greie sangen er Tone sin.

Skrevet

Håper også på han:)

 

Synes også sangen til han andre Alexander var litt pen, men tviler på at den hadde gjort seg i den internasjonale mgp finalen:)

Skrevet

Flere som har en mening?

Skrevet

Jeg tror også Tone kommer til å vinne, kun pga. måten hun oppfører seg på.

 

Jeg likte henne godt før, men nå spiller hun bare på sex, og er ikke den skjønne jenten hun engang var.

 

Så utenpå en avis i dag at hun sier at hun IKKE spiller på sex, men når det står tre hundre forskjellige steder at hun "lover mye hud", så vil jeg jo påstå at det er akkurat det hun gjør.

Skrevet

Rybak!!!

 

Han MÅ vinne, hvis ikke kan vi bare glemme å vinne!

Skrevet

Vi heier på Alexander Rybakk . sjarmtrollet!

Skrevet

Helt klart Rybakk. Med han har vi faktisk en mulighet til å vinne hele dritten. Mens Tone vil eventuelt forsvinne i mengden med alle andre standard melodier....

Skrevet

Kom igjen, flere....

Skrevet

Har ikke hørt så mange av sangene, men håper han med fela vinner;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...