Silje og Vaniljebollene Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Liker godt den fiolinen, men syns at sangen er litt teit... Egentlig syns jeg at den eneste greie sangen er Tone sin.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Håper også på han:) Synes også sangen til han andre Alexander var litt pen, men tviler på at den hadde gjort seg i den internasjonale mgp finalen:)
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2009 Flere som har en mening?
Monajenten Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Jeg tror også Tone kommer til å vinne, kun pga. måten hun oppfører seg på. Jeg likte henne godt før, men nå spiller hun bare på sex, og er ikke den skjønne jenten hun engang var. Så utenpå en avis i dag at hun sier at hun IKKE spiller på sex, men når det står tre hundre forskjellige steder at hun "lover mye hud", så vil jeg jo påstå at det er akkurat det hun gjør.
Masaili <3 Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Rybak!!! Han MÅ vinne, hvis ikke kan vi bare glemme å vinne!
blåbæret Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Vi heier på Alexander Rybakk . sjarmtrollet!
Zitro Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 Helt klart Rybakk. Med han har vi faktisk en mulighet til å vinne hele dritten. Mens Tone vil eventuelt forsvinne i mengden med alle andre standard melodier....
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 21. februar 2009 Kom igjen, flere....
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. februar 2009 #13 Skrevet 21. februar 2009 Har ikke hørt så mange av sangene, men håper han med fela vinner;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå