saratussen Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 sportsvognen altså? takker <3<3 for svar!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 nei syns ikke det....men alt kommer jo an på! sjekk ut lilleprinsen.no der tror jeg alle mål står skrevet:)
Zitro Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 ja, det synes jeg. Den tar hele bagasjerommet mitt ihvertfall og jeg har Audi A6. Så den blir veldig lang sammenlagt. Jeg har sportsdelen vendt mot meg når jeg legger den sammen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå