Gå til innhold

trenger DESPERAT svar/hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

saken er at jeg har denne PP gått på min første pergo kur (dobbel).. hadde el på dag 14 i følge FF og er nå på dag 27 i syklussen.. tok test i dag men den var negativ.. men tempen er enda høy.. er 37.60...

problemet er at jeg er invitert i bursdag til min søster i morgen.. det blir en stor fest og jeg har veldig lyst å gå.. men vist jeg ikke får tr i morgen vet jeg ikke va jeg skal gjøre.. vist jeg lar vær å gå å så får jeg tr på søndag blir det utrolig kjipt.. for jeg har gledet meg kjempe lenge.. men vist jeg da går å drikker å så er jeg gravid bare det slo ut sent på testen kommer jeg til å angre kjempe masse.

hva syns dere.. hva burde jeg gjør?? hva hadde dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gått, å kanskje latt være å drikke? Eller bare smake litt.

Da jeg var gravid sist (uplanlagt) oppdaget jeg det da jeg var 5+0, men jeg hadde drukket 4 dager tidligere altså da jeg var 4 + 3, og jordmor fortalte meg at det ikke gjorde noen ting, for inntil uke 5 er embryoet ikke "festet til kroppen" morkaka og det skulle ikke være ferdig dannet til å kunne overføre alkohol i embryoets blod.Om det ga noen mening? :)

Så i å med at du imorgen bare er på dag 28 trur jeg bare du skal nyte noen glass med god samvittighet :)

Skrevet

Det som blir gjort før man er/vet at men er gravid teller visst nok ikke.. Men skjønner at du tenkter på det. Men uansett er det veldig tidlig hvis du skulle være gravid. Selv ville jeg heller redusert alkoholinntaket.Ikke drukket meg "sørpe dritings" liksom. Noen glass vin kanskje ville jeg holdt meg til. (Tror ikke jeg hadde drukket i det hele tatt). De fleste i vår vennekrets er vant til at jeg er den som alltid kjører.. så det hadde nok godt fint.

Men skjønner godt at du vil feste. Hvis du er gravid er det leeeeenge til neste gang. Kos deg på fest du;DDD Men ville nok kanskje ikke drukket alt for mye.. for sikkerthets skyld;) Men det er bare det jeg ville gjort da. Stol på hva magefølesen din sier deg:D

Skrevet

vist jeg er gravid er jeg bare 4+0.. jeg kan liksom ikke la være å drikke heller.. for jeg har avtalt med min søster at vi skal lage drinker å greier.. så vist jeg ikke drikker kommer hun til å merke det.. men det går jo ann å bare dirkke litt:D

tusen takk for svar:D

Skrevet

Ta en test i morgen og. Hvis den blir negativ så går du på fest:) Det hadde jeg gjort ihvertfall. Du trenger jo ikke drikke deg kanonfull;) Lykke til, håper den blir positiv i morgen! Hvis ikke så får du kose deg masse:)

Skrevet

da gjør jeg det...:D men det skal vell litt til for at testen er positiv i morgen når den var helt negativ i dag.. håper bare jeg får klart svar.. noen som vi lse på tempen min?? kan jeg få tr i morgen fordi om den er så høy i dag??

http://www.fertilityfriend.com/home/24722a

Skrevet

Hei! :)

Ja, du kan få mensen selv om tempen fortsatt er høy. Hvis den synker mye i morgen er jo det et tegn på at mensen er på vei da.

Hva med å ta en test som Dreamer sier og vurdere tempen?

Hvis du fortsatt ikke har fått pos test eller mensen i morgen kunne du evt laget noen veldig tynne og/eller alkoholfrie drinker siden det er du som skal mikse dem da :)

Skrevet

jeg har tenkt å ta en test i morgen.. men vist tempen er høy å testen negativ.. vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. får nok bli noen tynne drinker da... jeg skiver inn hær når jeg har tempen å testet i morgen.. håper på å få litt svar eller hjelp da vist jeg er usikker på hvordan jeg skal tolke det;/ jeg må gå litt før 13.00 i morgen så reiser ganske tidlig på dagen..

Skrevet

Ja, gjør det du :) Jeg skal på dagvakt i morgen. Ikke sikkert at jeg kan være til så mye hjelp da, men hvis det er stille kan jeg komme innom hit å se hvordan det går.

Skrevet

det hørres bra ut:D ha god vakt i morgen da.D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...