med nr 3 i magen Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 bare ett lite spm fra meg... var på ordinær ultralyd idag, å fikk beskjed om at morkaka lå ganske langt nede, å at jeg må tilbake på ultralyd i uke 32, å vis den ikke har flytta på seg blir det keisersnitt. det jeg lurer på er om det er noen andre som har fått den beskjeden? å hvordan har det gått?? slapp dere keisersnitt eller blei det det?
*Super*Mamman* Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jeg fikk den beskejden sist, men den flyttet seg, slik at jeg fikk føde vaginalt
med nr 3 i magen Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 okei. så fint da:) jeg dytter denne, tar gjerne imot flere svar
Penoline Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Hei, jeg skal også inn igjen i uke 32 for å sjekke om morkaken har flyttet seg opp med livmoren. Det er vist vanlig at den gjør det, så vi får satse på at vi slipper keisersnitt!
mars09+aug11? Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 jeg fikk også beskjed om dette, og var inne på sjekk i uke 30. da hadde den flyttet seg litt til siden bare, men lå ikke i veien, så jeg får føde vaginalt. det samme fikk en venninne av meg beskjed om, og den flyttet seg på henne også =)
mammapusen Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Dn flyttet seg hos meg også! Gjør visst stort sett det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå