Gå til innhold

mammaklær i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode råd ang hvor man får tak i fine (og ikke så dyre) mammaklær i Trondheim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. nei, vet ikke i trheim, men om du tar deg en tur til Steinkjer så er der en butikk som selger mama liciousklær!! Råfine å til en fin pris!! =) buksene ligger på prisen 200-500 =)

Skrevet

H&M har vel også noe mammaklær? De har foresten sikkert en butikk i trheim også som sleger mama liciouse da.. vet værtfall at det er på Stjørdal og Orkanger!!

Skrevet

H&M er en sikker favoritt, så håper de har bra mammaklær der. Var innom så vidt her en dag, men det er så vanskelig å vite hvordan jeg blir framover, så litt vanskelig å finne noe enda. Foreløpig går det greit med tights og tunika, og har et skjørt som funker enda. Og når jeg er hjemme har joggebuksa til samboeren min blitt beslaglagt, hehe. :)

Samboeren min kom med en ganske bra betraktning her om dagen, nemlig at det var flaks at jeg skulle være høygravid om sommeren, for da trenger jeg ikke å kjøpe så mange nye klær (som ytterjakke og slikt), men bare lette billige sommerplagg. Det er jo et poeng da, trenger jo generelt litt mindre klær om sommeren:)

Skrevet

Ja, har tenkt på det jeg og!! Blir nok en par lette sommerkjoler som jeg skal bo i tenker jeg ;)

Skrevet

Trondheim har blitt elendig på mammaklær. Polarn og Pyret har litt, men ganske dyrt synes jeg. Problemet er ofte at den første mammabuksa ikke nødvendigvis passer lengre på slutten, så jeg er også glad det er sommer denne gangen. Vinter sist, og det var håpløst med jakke og gensre og sånn. Nå går det nok an å bruke mer "vanlige" klær, hvis det blir en fin sommer hvertfall..... Men vil gjerne ha tips om gravidklær i Trondheim jeg og. (Har hørt at Zara kanskje har, men det er ikke sjekket ut enda altså!)

Skrevet

bebito ved solsiden har også litt.

jeg også går gravid i sommer. har mange sommerkjoler som jeg kan bruke da....for de kan tøyes ut ganske så langt ;)

Gjest ~Gravid og glad~ Uke 10
Skrevet

Lindex har også. ;)

Skrevet

H&m

Polarn og Pyret

Lindex

Bebito

Den kule mage

Skrevet

Skrev feil i sted - Mente "det lune redet" ikke den kule mage!

Skrevet

Hvilke(n) Lindex? Har sett flere plasser, men finner ingen Lindex som har mammaklær.

Skrevet

Lindex har sluttet med mammaklær, jeg var nettopp innom og spurte. Det samme har KappAhl

Skrevet

Jeg søkte på nettet og opp kom en butikk i byen som heter ZIP. Det var noen skikkelig stygge, om jeg kan si det, kjærringklær, så dit anbefaler jeg ingen gravide under 40 å dra:p

Gina Tricot har masse fine tunikaer/lengre topper som fint kan brukes for oss med gravidemage;-)

Skrevet

Ja, heldigvis fins det masse digre lange topper og tunikaer rundt omkring nå. Noen som vet om det finnes spesielle tights for gravide, med ekstra plass til magen? eller må vi bare kjøpe noen i str xxxxxl (hehe, finnes det så store tights...?;)

Skrevet

Kjøpte sorte og gråmelerte mamma tights via H&M katalogen. Utrolig gode å ha på ettersom strikken blir liggende godt over magen;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...