Gå til innhold

BIM er bedre enn oppgaveskriving=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å skriver en oppgave som jeg skal levere før søndag! =)Men å lesee ALLE innleggene på BIM i stedet for å lese om skoleutvikling de siste 40årene, er på en måte mer fristenede ;)

Kom kjære motivasjon å hjelp meg på veg - her skal du motstand finne ;)

hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, sitter med akkurat samme problem her.. jeg skal levere masteroppgaven min denne våren, og er helt nødt til å få gjort ganske mye denne uka/helga fordi jeg har fri. Og MÅ levere i vår, til høsten planlegger jeg å være i ammetåka, og skal ikke ha masteren hengende over meg..

Så hvorfor sitter jeg her og surfer på BIM...??? idioti.. kanskje jeg ikke fortjener å bli ferdig...? eller kanskje er det bare slik at jeg akkurat nå synes kunnskap om babyer og graviditet ble littegranne mer aktuelt for meg enn min kjære masteroppgave..?

Skrevet

Jeg tror kunnskap om babyer og graviditet er grunnen ;) godt at vi er flere i samme båt da =) er ikke akkurat noe masteroppgave dette da, men den skal være med i eksamensmappa til våren så hadde jo vært fint om jeg klarte å konse litt da!! :P

Men kjæresten kommer hjem i kveld da etter å ha vært i militæret i 6uker, så kan kanskje også være en grunn til at det er vanskelig å sitte i ro å skrive OPPGAVE!!! hehe... blir godt å se han igjen!!

Skrevet

sliter også med motvasjon for masteroppgaven her nå. skal i utgangspunktet levere før sommeren... men sa må jeg jaggu skru opp tempo litt! er skikkelig treigstarta om dagen. BIM er mye artigere ja!

Skrevet

Godt å høre det er flere!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...