*2små*gull* Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Sitter å skriver en oppgave som jeg skal levere før søndag! =)Men å lesee ALLE innleggene på BIM i stedet for å lese om skoleutvikling de siste 40årene, er på en måte mer fristenede Kom kjære motivasjon å hjelp meg på veg - her skal du motstand finne hihi...
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Hehe, sitter med akkurat samme problem her.. jeg skal levere masteroppgaven min denne våren, og er helt nødt til å få gjort ganske mye denne uka/helga fordi jeg har fri. Og MÅ levere i vår, til høsten planlegger jeg å være i ammetåka, og skal ikke ha masteren hengende over meg.. Så hvorfor sitter jeg her og surfer på BIM...??? idioti.. kanskje jeg ikke fortjener å bli ferdig...? eller kanskje er det bare slik at jeg akkurat nå synes kunnskap om babyer og graviditet ble littegranne mer aktuelt for meg enn min kjære masteroppgave..?
*2små*gull* Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Jeg tror kunnskap om babyer og graviditet er grunnen godt at vi er flere i samme båt da =) er ikke akkurat noe masteroppgave dette da, men den skal være med i eksamensmappa til våren så hadde jo vært fint om jeg klarte å konse litt da!! Men kjæresten kommer hjem i kveld da etter å ha vært i militæret i 6uker, så kan kanskje også være en grunn til at det er vanskelig å sitte i ro å skrive OPPGAVE!!! hehe... blir godt å se han igjen!!
*kleopatra* Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 sliter også med motvasjon for masteroppgaven her nå. skal i utgangspunktet levere før sommeren... men sa må jeg jaggu skru opp tempo litt! er skikkelig treigstarta om dagen. BIM er mye artigere ja!
*2små*gull* Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2009 Godt å høre det er flere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå