noche Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 tok bilder i forrige uke og på visning i dag.det bildet som var "gratis" var stygt! de andre var mye finere. var med hele familien og hadde spurt om å få et med alle fire på, eller hvertfall begge barna. fikk bilde av bare ene ungen:( synes jeg er skikkelig dårlig. bestilte ett bra bilde men angrer, det var kjempedyrt. føler at denne kampanjen er lureri.ingenting er gratis....
It's all about me Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Noe lureri er det vel ikke. De averterer med gratis fotografering og et gratis bilde, og det får du jo. Det at fotografen velger ut en bilde er noe nytt enkelte kontorer har innført, sikkrt for å få flere til å bestille ytterligere kopier av de andr. Sleipt, men langt ifra lureri.
noche Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 men at bare ene barnet er på bildet og broren ikke, det blir for teit synes jeg. går ikke tilbake dit iallefall.
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 dette er ikke nytt for meg i det hele tatt. salgstriks... og selvsagt ønsker de å selge noe..
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Jeg trodde man fikk velge hvilket bilde man ville ha gratis jeg....
Himmel og hav Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Det er mulig at de fortsatt ikke har forstått at det er fornøyde kunder de skal leve av... En fornøyd kunde genererer gjerne flere, en misfornøyd kunde ødelegger fotografens rennomè, det er din reelle makt som forbruker. Bruk den.
noche Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2009 fatter bare ikke at de er så populære! for noen år siden var det nytt med sterke farger og hopp og sprett men er vant til å se det nå. dessuten synes jeg ikke de tar hensyn til at folk er forskjellig og prøver å gjennspeile personilghet. standard opplegg liksom ...nå står dere sånn, hopp alle fire osv osv. eller har jeg bare vært uheldig m fotografen?
Odine! Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Det er en grunn til at vi ikke bruker FAMEfotografene!
noche Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2009 nix, ba spesielt om bilde av alle fire eller gutta, men fikk bilde av ene ungen bare:(
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Vi har vært der 2 ganger. Begge ganger med sånn tilbud med 1 gratis bilde. Begge gangene kunne vi velge hvilket bilde vi ville ha utifra alle bildene. Men vi forstørret det gratisbildet litt, og betalte vel 200 eller 400, husker ikke helt for å få det ca som A4 str...
noche Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2009 å sier du det ja. lenge siden du var der? det hørtes jo veldig mye bedre ut
nettie med 4 små Skrevet 20. februar 2009 #12 Skrevet 20. februar 2009 Vi har vært på Fame 2 ganger, sist nå i januar og begge gangene fikk vi velge gratisbilde selv. Tror vi betale ca 400 kr for å oppgradere det til 20x25... Vi valgte pakken med 5 ulike bilder i str 20x25 og betalte rundt 3800kr, syns ikke det var så galt for 6 bilder med ramme...
Tribal Skrevet 20. februar 2009 #13 Skrevet 20. februar 2009 Det er nytt, det med at fotografen velger bilde. Du får fra nå av "fotografens favoritt", og det er så klart ikke verken det fineste bildet, eller det du ønsker deg mest - for det vil de at du skal betale for. Fame ønsker så klart å tjene penger, og det må de få lov til - men jeg syns måten de gjør det på er noe snikete - særlig siden prisene de ellers opererer med er helt hinsides..
noche Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 20. februar 2009 ja angrer skikkelig på at jeg kjøpte et dyrt bilde, ville jo ha med alle sammen på, men huff for en pris. men uansett så må det da være dårlig markedsføring å gi folk et halvfint bilde...egentlig burde vi tatt bildet, sagt vi synes det var dårlig og NEI TAKK vi bestiller ingenting. synes dessuten fotografen vi hadde var skikkelig masete under fotograferingen, klagde over at guttene var litt reserverte men oppførte seg helt hysterisk spør du meg. ikke rart de ble skeptiske.
turbotassen Skrevet 20. februar 2009 #15 Skrevet 20. februar 2009 Enig at det er sleipt hvis du ikke engang får velge det bildet du vil ha. De reklamerer jo med at du får det. Hva er da vitsen med å ta med hele familien hvis du ikke får det bildet allikevel. Jaja da burde man vel bare ta det ene bildet med alle da forresten og ikke alene portrett... Nei, jeg går ikke tilbake dit. Og forresten er unger forskjellige og det skal en fotograf respektere og oppføre seg deretter. Ikke alle som trives med å bli fotografert.
Libido- Skrevet 20. februar 2009 #16 Skrevet 20. februar 2009 ring å avbestill bildet da, før de trykker det.
mayaya Skrevet 20. februar 2009 #17 Skrevet 20. februar 2009 Vi tok julekortbilde hos dem, men endte opp med å bestille ikkeno. Fame har tapt seg, synes jeg. Uengasjert fotograf uten barnetekke.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 20. februar 2009 #18 Skrevet 20. februar 2009 vi var også hos fame i slutten av januar. Fotografen valgte bilde for oss også men hun sa at vi skulle få det som hun syns var finest. Vi skulle egentlig bare ta bilde av lillemann men storesøster var med på noen bilder. Bildet som vi fikk gratis var av lillemann og kjempenydelig. men vi ville oppgradere det til en større størrelse så da fikk vi bytte slik at vi vikk et gratis bilde av begge to på Vi er veldig fornøyde:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. februar 2009 #19 Skrevet 20. februar 2009 Alt som virker for godt til å være sant, er som regel det. De skal vel tjene penger, derfor gjør de det på den måten. De hadde jo ikke tjent noe om de ga bort de beste bildene. De er svinedyre, og så synes jeg de har brukt opp konseptet sitt.
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #20 Skrevet 20. februar 2009 du rekker å avbestille bildet hvis du ikke vil har det.. de bruker jo noen uker på å lage de.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 20. februar 2009 #21 Skrevet 20. februar 2009 Jeg var der i november og fikk velge gratisbildet selv. Der er lov å klage! Selv om du får det gratis... Vi er sånn passe fornøyde, men det ble ingen! fine bilder av Synnøve alene... Men så var meningen å få bilder med meg og henne. De ble fine:) Men utrolig råttent dyrt da! Studio G sier jeg bare!!! Herregud så flink den fotografen var:D Gleder meg virkelig til å se hvordan bildene ble:D
partyoffive Skrevet 20. februar 2009 #22 Skrevet 20. februar 2009 Mi Casa - kan jeg sporre deg hvor du var? Hvilken Fame? Har hort så mye bra jeg, for jeg leste om Fame her inne, he-he. Dere som fikk velge og hadde bra erfaring - hvor var dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå