Gå til innhold

Hvor gammle er dere prøvere ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 22 år og i 29pp;)

Skrevet

heihei

Jeg er 24, 25 i mars,..

Vi har prøvd siden jan. 08... Nå har vi startet utredning, men har ikke fått time hos gyn før slutten av Mai.. Leeeenge til.. =(

Skrevet

jeg er 23 - blir 24 :)

20 pp her... :/

Skrevet

19 her, er akkurat gått over i 2pp.

Skrevet

Jente08 + spire09? 2 pp. : Vi er i akkurat samme situasjon ( blir straks 20 jeg da, og er i 2.pp).

Ser flere av dere har prøvd en god stund nå - får håpe dere lykkes snart ! *Masse babybassiller sendes i fleng til dere alle sammen*

Skrevet

Jeg er 21.. (87-modell)

Håper vi treffer EL snart:D Mistet 2 ganger 2008. Er bare prøvere uten hjelpemidler siden sa i november.

Lykke til alle sammen c",)

Skrevet

Er snart 23, og har prøvd i 14 mnd..

Skrevet

hei.. jeg er 22 (87-modell). vi har prøvt siden mai-08.. så ca 9 mnd..

er nå i min førse mnd med pergo..

Skrevet

Jeg blir straks 32 (gamla!) startet prøvingen på ordentlig med el-test i januar og tror jammen meg vi traff blink på første forsøk! Tatt et par tester som er svak, svakt positive, er 4 dager på overtid, men tør ikke helt tro det er sant enda....

Skrevet

Hehe, gamla, er enda eldre her da!

Er 33 år og prøver på nummer 2. har ei nydelig lita jente på 2 1/2 år, og er på 3pp.

Skrevet

He,he...så godt å se at det er flere som har passert 30-grensa! Lykke til videre :)!

Skrevet

e 23 blir 24, e i 2pp å vente på å kan ta gravitest. har brukt både dobbel pergo og ovitrelle denne måneden..... spent

Skrevet

jeg er 23 år,blir 24 i november. venter på mensen etter en SA i desember,og skal da begynne på dobbel pergo. prøvd i litt over 1 år...

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

He-he... Synes egentlig jeg er pur ung fremdeles, men ser jo at noen av dere er litt yngre... ;-)

Jeg er 33, blir 34 og er i min 4.pp. Hadde en tidlig SA for noen uker siden, men føler meg i fin form og er optimistisk i forhold til at det snart klaffer igjen! :-)

Lykke til alle sammen, "gammel" og ung! ;-D

Skrevet

Da er kanskje jeg den eldste prøveren her da.....;))

36 år, har en jente på 8 år og går inn i vår 3 pp nå.

Skrevet

25 år, 26 i juli, startet prøvingå i januar, så er vel da i 2pp..

EL i disse dager :)

Skrevet

Blir 25år i mars, og er i 1pp etter sa

Skrevet

31 år og også da "gammel", men føler meg ikke akkurat som det, da..hehe. Vi er i 1. pp etter en sa i des.

Har ei nydelig skøyerjente på 19 mnd fra før. :)

Skrevet

Jeg er 27 år, har en sønn på 18mnd fra før og er i gang med 2. pp. Ønsker meg veldig et novemberbarn, så håper det klaffer denne pp:) Må bare få mannen hjem fra jobbreise først;)

Skrevet

25 år, blir 26 i juni :) 2 pp...eller...e det blitt 3'de?! Eg e ikkje heilt sikker i skrivende stund :-\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...