Eucerin Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 jeg driver å søker på nettet etter en god oppskrift på fastelavensboller.. Men er det bare vanlig bolledeig da? Jeg vil ha ekstra luftige gode boller:) noen tips?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 http://www.detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?id=1544 de er knallgode
Eucerin Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 takk:) er alt begynt på de. har en følelse at vi feirer litt fastelaven i dag og på søndag hehe
Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Er det noen forskjell på om du bruker tørr eller våtgjær i den oppskriften?
Eucerin Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2009 jeg bruker bestandig tørr jeg.. er det forskjell?
ønskeom2små Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 oppskriften som står bakpå søtgjær-pakken er veldig god:)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Har ingen peiling:) Mormor bruker våt, mamma tørr. Mormor sine bakverk er alltid bedre, men det kan jo være fordi hun baker med kjærlighet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå