Gå til innhold

1.kontroll hos legen overstått:-)


Ønskenurk i magen-har født:-D

Anbefalte innlegg

Hadde første timen hos leen min her om dagen. han tok seg god tid til å høre, og undersøkte nøye.Tror jeg var der i 1 1/2 time jeg...alt stod bra til, og livmora hadde vokst seg like stor som den uka vi regna ut til at jeg var i...ny termin fikk jeg også: 11.09.09, men tror nok den vil bli flytta litt fram når jeg skla på UL. ny time 3.3.09. Spennende og se om alt har vokst videre:-)

Detta er spennedne jenter...går mer og mer opp nå asså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss! Heldig du da:) Var på første kontroll i går, tok ikke mer enn 15 minutter. Er alltid tempo på legekontoret mitt, derfor jeg skal holde meg til jordmor framover tror jeg, så går jeg til legen når jeg må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på min første lege time i dag. og det var unnagjort på 15 min her også. fylte bare ut papirer og tok noen blod prøver.men fikk ny lege time og beskjed om å bestille time til jordmor selv. så kom ut fra legen med flere spørsmål enn eg hadde når eg gikk inn der...... så tror eg vil vere mest hos jordmor......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja da var jeg heldig. Fikk spurt om alt jeg lurte på og tror jeg svevde på vei ut derfra:-) Men det skal nå sies at det er en mann i slutten av 50åra, som hverken har pc eller kortleser, hehe. Blir nok tur til jordmor på meg fordet...greit å ha flere å spille på syns jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...