Gå til innhold

Prinsessekroner og bursdagsgaver


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenker jeg at jeg må ha meg ut i fredagshandlingen. LilleSnupp har bursdag i neste uke og da må jeg se om jeg finner prinsessekroner til hovedpersonen og prinsessegjester og noe som 2 prinser kan synes er ok å ha på av hodeplagg i et typisk feminin, rosa selskap:o)

 

Hedersgjesten skal få nytt akebrett, men er ennå litt i tvil om jeg klarer å få tak på ett som er rosa. Den som leter finner, så da er det bare å krumme nakken og være forberedt på å gå innom mange butikker.

 

See ya

 

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du fant det fineste, flotteste rosa akebrettet!

Jeg har hørt at på rosa brett suser man best i bakken :-)

Skrevet

Rosa akebrett må jo bare være en drøm å få i bursdagspresang!

Det tror jeg jammen meg jeg skal ønske meg også :D

 

Det er en eller annen sports-kjede som har rosa vinter-utstyr, men jeg husker ikke hva de heter, bare hvor butikken her ligger, hahahaha

Men der er det i allefall både rosa akebrett, ski, skisko og skøyter.

 

Håper du fant i går da :o)

 

Ellers så er jo nille fantastisk til sånne andre bursdags-greier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...