Trollmora Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Nå tenker jeg at jeg må ha meg ut i fredagshandlingen. LilleSnupp har bursdag i neste uke og da må jeg se om jeg finner prinsessekroner til hovedpersonen og prinsessegjester og noe som 2 prinser kan synes er ok å ha på av hodeplagg i et typisk feminin, rosa selskap:o) Hedersgjesten skal få nytt akebrett, men er ennå litt i tvil om jeg klarer å få tak på ett som er rosa. Den som leter finner, så da er det bare å krumme nakken og være forberedt på å gå innom mange butikker. See ya )
frøydis m/ 4 Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Håper du fant det fineste, flotteste rosa akebrettet! Jeg har hørt at på rosa brett suser man best i bakken :-)
Sara Rompompei Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Rosa akebrett må jo bare være en drøm å få i bursdagspresang! Det tror jeg jammen meg jeg skal ønske meg også Det er en eller annen sports-kjede som har rosa vinter-utstyr, men jeg husker ikke hva de heter, bare hvor butikken her ligger, hahahaha Men der er det i allefall både rosa akebrett, ski, skisko og skøyter. Håper du fant i går da ) Ellers så er jo nille fantastisk til sånne andre bursdags-greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå