Amonym i dag Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Det virker som "alle" har det, men det hadde ikke vi....Ikke på morgenen etter heller, først neste kveld;) Det var godt å legge seg etter bryllupet og på morgenen ettter måtte vi opp for å ta del i etterselskap. I tillegg var jeg gravid da, så da ble det generelt ganske begrenset...hehe..
gerd Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 nope - ikke før noen dager etterpå. Vi var utslitt.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Nei... Vi hadde en ganske nyfødt baby da, så det var ikke det første vi tenkte på.
nicknavn Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Nei sex ble det ikke, var altfor sliten til det, sovnet nesten med kjolen på. Og det var utrolig godt å få av seg alt stæsjet og bare legge seg uten en tanke på "hva har vi glemt nå?" Litt oppskrytt det med sex på bryllupsnatten, har flere venninner som sier det samme, ingen sex på natten.
Sivalur Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Hm, er visst unormale vi da.. Hadde vært labert med sex en stund før bryllupet, men på den natten ble det jammen schwung på sakene!! Ble en pangstart på bryllupsferien, helt klart...
brooklyn Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Hahaha:) Nei det hadde vi ikke. Jeg sov på soverommet sammen med mini som da var 1 år, og min nybakte ektemann sov (aldeles dritings, forøvrig), på sofaen inne i stuen, med alle klærne på. Min svigerinne hjalp meg av med kjolen og hele familien lå i 2 etasje. Vi hadde sex kvelden etter bryllupet. Har forresten lest et sted at 70% av brudeparene ikke har sex på bryllupsnatten. Av alle mine venner som er gift er det bare ett par som har hatt sex på bryllupsnatten, og de forlot festen ved midnatt. (kjipabryllup, forresten!)
Mamma'n til Thias Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Nei, jeg var utslitt!!! Sovnet på sofaen på suiten med hele kjolen på Fikk pakket meg ut av kjolen og gubben plukket hårnåler til den store gullmedaljen, og så sovent jeg lykkelig og utslitt. (Men det skal sies at sengen på hotellrommet knakk kvelden før den store dagen)
Tøysetipp Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Vi hadde bryluppsuite vi. Den ble velsignet med et hopp i høyet også, ja. Drakk champis til langt på morgenkvisten og valset rundt i underkjolen til euhm rundt. 06.30.. Thi hi.
Masaili <3 Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Vi hadde sex, og den sexen var forøvrig knall;)
2stk*perfekteBarn Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Vi hadde ikke sex nei... var ikke hjemme fra festen før halv seks på morgenen og da var gubben forøvrig fremdeles ganske så påseila.. jeg var også gravid så det å ha sex med en full mann halv seks på morgenen etter en laang dag med masse feiring var igrunn det siste jeg tenkte på =) Men dagen var uforglemmelig og helt perfekt =)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 Vi var ganske så trøtte, men vi hadde suite med boblebad og måtte jo bare prøve det! Så etter det ble det masse kos!
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #12 Skrevet 20. februar 2009 Jeg var gift med eksen. Vi krangla så busta føyk på bryllupsnatta...så nei, ikke noen sex.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 20. februar 2009 #13 Skrevet 20. februar 2009 Ja, selvfølgelig:) Vi hadde suite og dro fra festen ca. tolv, hadde hele natten med champagne, prat, kyss og sex- romantisk natt, ja
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 20. februar 2009 #14 Skrevet 20. februar 2009 Hehe....JA!! Og det er også grunnen til at jeg idag har en fantastisk liten gutt som nærmer seg 10mnd:-) (derav nicket, forøvrig)
Himmel og hav Skrevet 20. februar 2009 #15 Skrevet 20. februar 2009 Nei, vi sovnet- enige om at sex kunne vi ha en annen dag;-)
Bella Swan Skrevet 20. februar 2009 #16 Skrevet 20. februar 2009 Det hadde ikke vi, jeg hadde spysyken og mensen... uff. Verste av alt var at jeg hadde kjøpt sinnsykt dyrt sexy undertøy til å ha på.
chill+enda en til Skrevet 20. februar 2009 #17 Skrevet 20. februar 2009 Nei, for jeg fikk mensen etter at vi kom på suiten, Snakk om NEDTUR! Måtte tekste forloveren min som også var på hotellet, for å høre om hun hadde en ob til låns Barnefri og en herlig stor bryllupssuite, fy søren...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 20. februar 2009 #18 Skrevet 20. februar 2009 Nope, jeg sovna med klærne på sammen med jentungen rundt midnatt.
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 20. februar 2009 #19 Skrevet 20. februar 2009 Nei, faktisk ikke. Tok det igjen dagen etter
Norwegian by injection Skrevet 20. februar 2009 #21 Skrevet 20. februar 2009 Ja, flere ganger! He he! Må si at jeg er litt overasket over hvor mange her inne som ikke hadde....stakkars mannfolk, he he!
piano♫ Skrevet 20. februar 2009 #22 Skrevet 20. februar 2009 Ja, det hadde vi :-) Ble en perfekt dag, kveld og natt - med ei herlig avslutning.
partyoffive Skrevet 20. februar 2009 #23 Skrevet 20. februar 2009 NEI - det hadde vi ikke. Jeg var 4 mnd. gravid og hadde ikke en skvett alkohol hele kvelden. Mannen min var oppe og drakk og sang med venner og fam. lenge etter at jeg tok kvelden. Når hans berusede kropp til slutt stablet opp til rommet - nei, takk - vi tar det igjen en annen dag! he-he. Har aldri tenkt noe videre på dette i ettertid. Vi hadde en super kveld med 30 av være nærmeste venner og familie på en gammel Irsk herregård. Kvelden var super i mitt minne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå