Gå til innhold

Grunn til bekymring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Da jeg var hos legen for en uke siden hadde jeg litt høyt blodtrykk samt spor av glukose og protein i urinen. Jeg hadde også lagt på meg overraskende mye, og det kan jo hende at en del av det er vann. Legen reagerte ikke så mye på det, men ba meg komme innom til ekstra kontroll to uker senere.

Jeg tenkte heller ikke videre over det, men i ettertid har jeg hatt mye vondt i hodet og i magen og kvalmen, som jeg trodde var på retur, er blitt værre igjen. Jeg synes også barnet er veldig rolig, noe som egentlig ikke er så rart så tidlig i svangerskapet (16 uker), men det bekymrer meg litt. Har forresten også fått litt utslett (vet ikke om det er noe poeng, men det er iallefall ikke vanlig for meg).

Har liksom ikke lyst til å ringe legen for ingenting (egentlig orker jeg ikke å dra dit, er så sliiiten), men begynner å lure på om jeg burde.

Noen som har peiling på hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en venninne som er jordmor, og hun sier at når man er gravid og merker slike sypmtom skal man ta kontakt med lege med en gang. Bedre med en sjekk for mye enn for lite. Jeg ble henvist videre til undersøkelse på sykehuset når jeg opplevde det du beskriver i forrige svangerskap. Jeg hadde da ikke forgiftning, men dette bør utelukkes. Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for raskt svar! :-)

Bør vel kanskje sjekke det, da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...