Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Hei Leser om masse utroskap her inne og tenkte jo aldri at det sku skje med meg. Men iallfall så hadde min mann startet å jobbe mer og mer, tidlige morninger, sene kvelder. Jeg tenkte ikke så mye på det, og syntes egentlig mer synd på han som måtte jobbe så mye stakkar. Men for noen uker siden så begynte han å si at han måtte jobbe så pass sent at han sov bare over på jobb så slapp han å komme hjem å risikere å vekke meg og barna. Men en kveld så ringte jeg og ringte og ingen tok telefonen, jeg blir så irritert når noen ikke svarer på telefonen. Iallfall når han liksom bare skulle være på jobb og sove. Og hadde en sånn dårlig følelse inni meg, jeg kledde på ungene og stappa de i bilen og kjørte til lokalene hvor han jobbet. Når jeg var kommet frem så følte jeg meg litt teit og var redd han skulle tro at jeg ikke stolte på han, men jeg tok sjangsen og ringte på. Ingen åpnet og jeg banket og banket på døren. Til slutt så åpnet døren seg og der stod det ei blond høy dame i bare undertøyet... Hvor er ********* sa jeg, han er på toalettet, hvem er du sa hun. Jeg ble så paff og smallt igjen døren, og løp gråtende ned til bilen igjen og kjørte hjem. Neste dag når han kom hjem konfronterte jeg han med dette og sa jeg hadde vært på kontoret hans. Men han visste jo selvsagt ikke dette. Men etter mye frem og tilbake så innrømmet han at han hadde holdt på med ei dame. Hun var fra en annen by men kom hit av og til for å være med min mann. De hadde holdt på lenge de, sovet på kontoret og hotell her i byen. Unnskyldningen hans var at han følte ikke vi var kjærester lenger etter vi hadde fått barna, jeg var bare opptatt av barna og ikke han. Vi hadde ikke ofte nok sex og han følte seg ikke elsket lenger. Skal jo innrømme at vi ikke har ofte sex, hender vel vi har det 1 gang i måneden. Men jeg elsker han jo, jeg ligger jo alltid intill han, koser med han. Men dette var da tydelgvis ikke nok for han. Har lest her at menn tydeligvis trenger endel sex for å fungere i et forhold, men er dette min feil ? Mannen sa at dette kunne jeg takke meg selv for og at jeg burde tatt mer vare på han. Vist han at vi var kjærester, sagt jeg elsket han oftere og hatt mere sex enn vi har hatt. Har bodd hos min søster nå 1 uke mens vi skulle "tenke" begge hva vi vil gjøre med forholdet vårt. Jeg elsker han jo, vi har 2 barn sammen, hus og bil. Og jeg elsker han og ser aldri for meg at jeg kommer til å være sammen med noen andre enn han. Men vet jo ikke om jeg kan tilgi dette og om han i det hele tatt vil fortsette mer siden han ikke føler at jeg elsker han og ikke gir han nok sex. Aldri hatt behov for mye sex jeg, men jeg forstår jo det at noen trenger det mer enn andre. Og jeg synes jo det er godt, men har lyst å ha det når jeg har lyst.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Syns så synd på deg *trøste trøste* Nesten som å lese om mg selv. Min mann måtte også sove flere og flere netter på kontoret, jobbe sent, begynne veeeldig tidlig på jobb om morgenene. Tydeligvis så er dette den nye trenden i utroskap hehe;) Gjøre det i "arbeidstiden" Min hadde holdt på helt siden vi fikk vår første babygirl;) hun er nå 17 mnd. Viste seg da til slutt at alt bare var tull. Han hadde ei jente boende på hotell og der møttes de om kvelder, netter og morgener. men de hadde også kontor sex på kontoret hans! Jeg var så lite spontan sa han, dette var sånne ting han drømte om og jeg var for blind til å forstå det. Men ellers var det samme her, var ikke kjærester nok, tok ikke nok vare på han, han savnet kos og mer sex...... Vi er utrolig nok sammen den dag i dag... som deg så elsker jeg han! Han får ikke lov å gå på jobb utenom arbeidstid 8-16. Fordi jeg ikke ønsker at det skal skli ut igjen. jeg har tatt meg litt sammen, koser mer med han, prøver å ha oftere sex... viser seg jo det at jo oftere jeg hadde sex med han jo oftere fikk jeg lyst å ha sex selv også. Så sex livet vårt har blitt mye bedre. jeg var som deg og ikke hadde behovet for så mye sex, men så hoppet jeg i det og da fikk jeg også mer og mer sex lyst. men lykke til! Håper det ordner seg for deg også. Men la han få svi, få han til å innrømme hvor dum han har vært. Få han til å si unnskyld til deg hver eneste dag i 1 mnd! Og få han til å forstå at dette er svik og aldri kan glemmes.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Jeg syns veldig synd på dere begge 2. Jg hr også opplevd utroskap. Og det er helt jævlig. Min mann løy hele tiden om at han var hos kamerater, så ble jeg nysgjerrig og kjørte og kikket men der stod aldri bilen hans, ringte engang til og spurte hvor han var, joda han var der hehe. Så jeg ble såret, nesten som en ønsker at en ikke vet om det til tider. Jeg merket det når han begynte å være mer og mer og enda mer ute ok kveldene. Dette er tydeligvis et mønster som går igjen og igjen, så til dere andre damer der ute. Pass på og ta forhåndsregler. Men la de bli straffet. La dem be og unnskylde så de aldri får nok! Få de til å forstå. Hos meg var også grunnen den samme, sex og ikke kosing med han nok. Vi er også sammen i dag, tiden for meg å tilgi han gikk raskt når jeg faktisk satt meg ned og hørte på han. Han følte jeg bare brydde meg om ungene, familie og ikke han. Ikke sex, ikke noe særlig kosing og jeg kjeftet masse på han for husarbeid osv. Så vi har vel begge gjort noe galt her. Nå har vi et kjempe bra forhold og jeg setter mer pris på han og vi koser oss og har mere sex, som ovenfor sa, jo mer jeg prøvde å ha sex jo mere sexlyst fikk jeg også. Annette
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Dette tror jeg ikke på! Hvilken dame er det som virkelig åpner kontordøra i bare undertøyet???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå