Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått bestilt bilder. Det er bilde av barnet med Tusen takk øverst, og Takk for gaven nederst.

Er dette nok?

Bør jeg lime det på papp og skrive tekst på andre sida - Tusen takk for sølvskeia jeg fikk til dåpen min. Hilsen Lille Trille

 

Eller er det nok bare med bildet av barnet...

Kanskje bare skrive på baksida - Hilsen Lille Trille?

 

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi limte kortene på litt fint, farget papir, og skrev en personlig takk på baksiden.

Pyntet også med sølvfargede baby klistremerker.

Det har vi også gjort på julekort etc.

 

Jeg personlig synes det er litt kjipt med ferdigtrykte kort, og nesten like kjipt om man skriver rett på baksiden av bildet. Men jeg ser jo at det er vanlig å gjøre det på denne måten.

 

 

Skrevet

Hvitt papir/ papp da eller?

Lyseblått?

Skrevet

Vi brukte sølvfarget først, og så en mindre firkant av blått som vi skrev på. (Da ble det en slagt sølvramme rundt)

Men det er jo masse å velge mellom her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...