Gå til innhold

Hvordan går det, MilliVanilli?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja? Heia heia, sier nå jeg :-)

Skrevet

Hei hei, for første gang har noen "ropt" på meg her inne :-)

 

Må ærlig innrømme at jeg ikke har vært her på ei stund, fordi jeg blir gal av alle innlegg som forsvinner her, og hvor tregt svarene kommer..

 

Men med treninga går det supert!!

Det var herlig å komme i gang igjen. Trener minst 3 ganger i uka. Dette medfører jo at kostholdet har forandret seg, også (kan ikke ødelegge treninga med usunn mat, må vite)

Den beste konsekvensen av dette er løse bukser JIPPI!!

Føler jeg har fått mye mer energi.

 

Anbefales på det sterkeste!

 

Skrevet

Så flink du er!

Bivirkninger som sunnere kosthold og løsere klær er jo bare supert :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...