Milli Vanilli Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Hei hei, for første gang har noen "ropt" på meg her inne :-) Må ærlig innrømme at jeg ikke har vært her på ei stund, fordi jeg blir gal av alle innlegg som forsvinner her, og hvor tregt svarene kommer.. Men med treninga går det supert!! Det var herlig å komme i gang igjen. Trener minst 3 ganger i uka. Dette medfører jo at kostholdet har forandret seg, også (kan ikke ødelegge treninga med usunn mat, må vite) Den beste konsekvensen av dette er løse bukser JIPPI!! Føler jeg har fått mye mer energi. Anbefales på det sterkeste!
Trollmora Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2009 Så flink du er! Bivirkninger som sunnere kosthold og løsere klær er jo bare supert )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå