Gå til innhold

Ang. tidlig UL. Bare et par spörsmaal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at alle faar tidlig UL? Hvis evt. ja, naar er dette og hva kan en forvente aa se?

Om ikke alle faar, gaar det da an aa spörre om aa faa det uten aa ha noen spesiell grunn?

Hvor mange UL faar en i löpet av graviditeten om alt er som det skal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nai, det er ikke vanelig at alle får tidlig ul. Men du kan få det vis du vil. Du kan få privat, men det koster jo litt. (å det er viss du ikke tror noe er gale, bare vil se for å se) Jeg var i uke 9 å da beveget det på seg å vi kunne se armer å bein, til å me tærne. Men det er i uke 9 det begjunner å bevege på seg. Så var jeg i uke 11 igjen pga blødning. Å skal tilbake igjen 3.mars på ul. Men jeg får det, får jeg har pcos å di vil ha kontroll på meg. I ett svangerskap så får du 1 ul, å det er den du får i uke 17-20 å den er gratis :)

Skrevet

I et normalt svangerskap skal det bare være en ultalyd og det er mellom 17 og 20. uke.

Men; Hvis det er grunn til bekymring feks hvis man har blødd, får man ultralyd. Og hvis man har fått barn med kromosomfeil eller har annen grunn til å være mer bekymret enn det som er normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...