monca*84*j12 Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Heia...hadde dere en fin harry tur? masse kjøttdeig i frysen og cola i skapet.. hehe... Her har det skjedd ting kan du tru.. og ting stemmer veldig med hva du har sagt.. hehe... Tenkte du vill vite.. Jeg fikk en haste time hos legen i går, kontor dama syntes så synd på meg.. hehe... Da jeg kom til legen ble han skikkelig usikker på hva som nå brude skje.. Så han fikk tak i gynekologen jeg skal til i Mai og rådførte seg med henne.. De bestemte at jeg skulle på provera og lagde en egen kur til meg.. for og stabilisere syklusen min.. Merkelig nok følte jeg at jeg ikke hadde noe jeg sku ha sagt og avgjørelsen ble tatt over hode på meg.. Akkuratt som du sa.. hehe.. Følte meg maktesløs og tenkte jaja, de vet vel best... Jeg er herved ikke legner på pilla.. og kan vel kanskje regne meg selv som prøver igjen.. snodig.. jeg som var så forberedt på å ha pause.. Håper du har rett på resten nå da.. at jeg blir fort gravid.. hehe... håper dagen din er bra.. Jeg har fått besøk av lille søs og skal på jobb senere i dag... jupp klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 vi hadde en kjempe koselig tur til sverige i går:) lillegutt var så snill hele turen også atte, så det var veldig deilig:) masse kjøtt og pålegg i fysa nå da ja!!! oi så spennende da... følte veldig sterkt at du fikk en vending nå, så tror at du blir veldig fort gravid nå... hva er provera?? tror du får posetiv test i slutten av mars jeg asså... mulig begynnelsen av april, men holder en knapp på mars:):) koselig med besøk da:) jeg skal besøke kusina mi i kveld, vi skal møtes tre kusiner og ei ung tante og skravle litt, gleder meg masse.... alle er alternative og har evner, så blir nok en del "feelings" i kveld... men hva føler du på meg da? tror du jeg må ha en mensen før jeg blir gravid igjen, eller tror du jeg er så heldig at jeg blir gravid på første forsøk...??? klem
monca*84*j12 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Så kult... det er så morro når man har det bra=) Gleder meg til og få baby=) Dette blir veeeldig kort.. er på farten til jobb.. Så det er mine planer for i kveld.. kjipt.. Du kan jo ta med daton min og se hva de andre får opp på meg da.. hehe... Så skal jeg titte på deg i kveld når jeg kommer hjem=) 280384=) klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 hei:) hvordan går det med deg?? fin kveld på jobb i går? mars april mai er mnd vi fikk frem på deg i går... så det blir spennende å se nå da!!! jeg føler veldig en veeeeeeldig nør graviditet på deg, og at det kommer en gutt!! har du fått sett på meg? jeg er mer baby syk enn noen gangjeg nå... hehe,)
monca*84*j12 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2009 oioioi.. det er veldig spenende=) Svarte deg på spå horoskop jeg=) I dag har vi vært i oslo og spist åsså på kino=) Veldig koslig.. Jeg hadde ikke vært på kino på 4-5år=0 Jeg bare må si no.. Jeg føler at forholdet mellom deg og din mann er veldig bra=) Ta vare på hverandre i motgang, prat godt sammen uansett hva dere skulle støtte på og dere kommer til og leve lenge sammen!! Barna deres følser seg trygge og vet og sette pris på dere=)
*SmurfeMamma* Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 koselig med kino da, skal det til fredag vi, for da blir jeg 26;) leste på spå oghoroskop nå håper du har rett jeg vil så gjerne ha en spire igjen nå...hehe;) koselig du sier det om foholdet vårt, for vi har vært laaaangt nede.. i sommer var det vel så si dødt, nære på vi gikk fra hverandre da, men holdt sammen for lillegutt..også har vi jo akkurat bygd hus så ville jo gjerne bo i det også, så vi kjempet oss gjennom:) føler jeg begynner å få følelsenen igjen nå, så jeg tror vi skal klare og få et fint forhold igjen, vi er blitt veldig flinke til og prate sammen og ta opp ting med en gang det står opp noe... så jeg håper vi vil få et sterkt forhold med masse kjærlihet igjen;) kusina mi la kort på meg og da kom det også opp at forholdet vårt ville utvikle seg og bli veldig sterkt og godt, g at vi kom til å bli veldig samstemte, så jeg håper dere har rett... vi har hatt en veeeldig vanskelig tid nå.... men er på vei opp heldigvis:) Nei nå får jeg lage frokost.. er litt seine i dag... hehe;) også skal vi ut og skli litt etterpå tenker jeg, er vel snart 2 m snø her nå... må ha traktor til å måke her nå... hehe;) tastet etterpå da;)
monca*84*j12 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2009 Så koslig da... Jeg kom liksom fram til at det ikke har vært noe tap og ikke gå på kino heller.. syntes det er mye bedre og være hjemme og kunne gå på do når man vil.. + slippe og irritere seg over andre mennesker som prater eller smatter el.. hehe.. Men det er koslig og bare komme seg litt ut da.. Jeg mener at det som ikke skader dere gjør dere sterkere og dere må ta de erfaringene dere har fått på godt og vondt og ta lærdom av det.. Kusinen din sier jo ca det samme.. så du må bare ta ting som det kommer.. Dere har jo tatt valget og få et barn til, og det er jo et veldig stort skritt...=) Det kommer til og ordne seg.. Men pass på å gjøre tid til hverandre i en travel hverdag.. Vær flinke til og leie litt og ta på hverandre når dere er ute.. Gi han noen spontane nuss og overask han litt... Vis du blir litt "våryr" så kommer han til og følge ditt eksempel... Han trenger nok bare litt veiledning, men mye potensiale.. Nå har vi også omsider intatt frokost.. så trudde du at dere var sene så tru om igjen.. hehe... Kommet MYE snø her også.. Bare så synd minusgradene ikke er her lengre.. Da er det så mye bedre.. jeje kos dere da.. klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Ja i dag har det vært fem pluss gradere her... så nå er det ikke så mye snø igjen på trærne rundt her... men det er vel fortsatt rundt 2 merter på bakken... men enig med deg, skulle gjerne hatt minusgrader, såd et holdt seg litt bedre.... i dag har vi sklidd og sambo har gått på ski:) lilemann ler seg skakk når vi sklir... hehe, er så moro:) ellers sitter jeg her stappa mett på pizza med 500gr bacon på... kjenner at det blei litt i overkant mye... hehe;) tenk det kan hende vi kommer til å følge hverandre nå da... at begge snart blir gravide... jeg håper jeg slipper å over i en pp til før jeg tester posetivt nå asså... er liksom sååååå klar for et lite nurk til nå, av og til så "tror" jeg liksom jeg fortsatt er gravid.. hehe;) men til helga skal jeg ha en skikkelig jente fest her hjemme, så da skal jeg ta den helt ut... håper det blir siste gangen på ei godt stund... tihi;)
monca*84*j12 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2009 Her har det bare vært 1+.. Men varmt nok.. Nå er det minus grader igjen.. litt deilig=) Maaasse snø på trærne og over to meter på bakken ja.. Vi har spist biff vi.. hehe. namnam=) Det hadde vært suuuper kos om vi fikk følge hverandre!!!!! Bare blødningene stopper og jeg får en el nå, så skal stakkart samboer få kjørt seg.. hehe.. Får han vel uansett etter og ha blødd i snart 8uker.. hehe...*humre* Fomle er også kjempe sikker på Mars... Og Aurora har sagt fødsel i deseber.. muligens julaften.. hehe.. tenke seg til! sååå morro med jente fest! Det er utrolig koslig...=) Her blir det jobb og oppgave skrivning.. Lever oppgavene neste mandag.. uff..=( Blir en slitsom uke.. klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 23. februar 2009 #10 Skrevet 23. februar 2009 ja der kan du se... er nok mars som er din mnd... el vil nok komme i midten muligens nærmere slutten av mars enn begynnelsen.... hadde vært så moro om vi kunne hengt sammen på alle trimestera.. vi blir nok begge gravide innen 3 mnd iallefall vil jeg tro.... jeg kommer til å kjøre annenhver dag opplegg jeg nå frem til mensen eller posetiv test.. har vel alderi før vært så gir på å bli gravid som jeg er nå...den der korte graviditeten jeg hadde i januar... har satt griller i hue på meg... uff...!!! slitsomt med oppgaver ja... men veldig deilig når de er levert da... da kan du liksom slappe av og kose deg litt ekstra etterpå gleder meg veldig til jentefest ja, da skal vi synge karaoke og kose oss:) jeg er nemlig veldig glad i å synge og spille.... er i utganspunktet utsdannet musikklærer... lurer faktsik på om jeg skal spille litt piano nå... det tror jeg var en god ide... klem
monca*84*j12 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 23. februar 2009 Det høres bra ut=) Kanskje jeg har el på bursdagen min.. hehe... 28mars.. Ser ut som kanskje, men bare kanskje at blødningene roer seg litt nå.. får se.. Ja hadde vært morro og havne sammen.. er litt artig og kunne følge hverandre.. Merkelig og se de som var her som prøvere tidligere på 3trimester og har babyer alt.. Sier litt om hvor fort tiden går.. sukk Ja er deilig og bli ferdig... + at det er jo interessant da... Nå skal jeg starte på en oppgave om utviklingshemning... Muligens downs.. Jeg elsker og synge og sånn jeg også.. Sunget i kor i mange år.. noe jeg savner og gjøre.. Har prøvd meg på div instrumenter også, men er noteblind.. tru det eller ei... Har prøvd og lære meg det sååå mange ganger, men klarer ikke... Har gehør da.. Om ikke annet... ååå piano er så koslig.. heldig du som kan spille.. klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 23. februar 2009 #12 Skrevet 23. februar 2009 ja moro og kunne spille litt;) men blei mest karaoke synging på meg i dag gitt... tihi;) jeg sang i kor da jeg var liten, men i det senere har jeg ikk gjort det,skulle gjerne gjort det da... men hender jeg synger litt i kirken innimellom da.... det er moro!! i morgen skal jeg på jobb igjen for først gang etter sykemld.... så det blir deilig, gleder meg til det:) bra at blødningene dine ser ut til å stagnere da:) da er du liksom straks igang igjen med prøvingen... vi er i full gang vi nå.... hehe;) så nå håper jeg testen blir posetiv i midten av mars... ;D;D klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå