Lipsy Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Er nå i uke 16, og merker at jeg har begynt å legge på meg særlig rundt livet og over brystet. Er det andre som er ca like langt som ikke har fått en fin kul foran på magen, men ganske mye ekstra rundt hele livet? Føler meg ikke så lækker om dagen, nei!
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jeg er i uke 22 og har fortsatt magen hovedsaklig rundt livet og hoftene. Forrige gang hadde jeg kjempekul på denne tiden. Rart at det kan være så forskjellig. Ei på jobb er 16 uker og hun har mye større mage enn meg. Vi er like høye og veier det samme til vanlig, men ser helt forskjellige ut.
Juli-babypåvei Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 hei =) Jeg er i uke 13 og merket det fra tidlig at jeg begynte å legge på meg rundt hele livet.... føler seg ikke lekker nei, føler meg i grunn mest tjull om dagen hehe
Juni1180 Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Samme her!! Har fått en kul da så det synes tydelig at jeg er gravid men mye rundt livet også... Er det ikke dette de sier er jentemager??? Blir spennende å se om det stemmer. Med førstemann var det nemlig ingenting på sidene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå