Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Bursdag? Masse grattis og en stor, saftig, virtuell muffins med lys på fra meg )
Libido- Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Rund dag å greier. 20 år gitt ;-)
Hormonbomba ;) Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Du er jo snill som sier ho blir 20 ;-) Grattis med 30årsdagen Ugla Håper du får en knallkul biltur ............*flire*
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Gratulerer med dagen! Jeg syns det er herlig å være i 30-årene faktisk.
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Gi meg noen dager så skal jeg synes det selv...hehe...i dag er det litt sorg ;-)
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 He he, da jeg ble 30 så var minstemann bare 3 mnd, så jeg hadde liksom ikke tid til å la det synke inn ;-) Nå blir jeg snart 32 og syns det er topp. Tror egentlig selv det er verre å bli 40 :-S
Tøysetipp Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Gratulerer med dagen Ugl@- snart penalet på deg nå. Nyt de siste årene. Hver dag som den siste and so on;-))
prebs Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 Mange gratulasjonsklemmer herfra også =) 30 år er en fin alder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå