Gå til innhold

Gratulerer med dagen Ugl@!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bursdag?

Masse grattis og en stor, saftig, virtuell muffins med lys på fra meg :o)

Skrevet

Rund dag å greier. 20 år gitt ;-)

Skrevet

Du er jo snill som sier ho blir 20 ;-) Grattis med 30årsdagen Ugla

Håper du får en knallkul biltur ............*flire*

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Jeg syns det er herlig å være i 30-årene faktisk.

Skrevet

Gi meg noen dager så skal jeg synes det selv...hehe...i dag er det litt sorg ;-)

Skrevet

He he, da jeg ble 30 så var minstemann bare 3 mnd, så jeg hadde liksom ikke tid til å la det synke inn ;-)

Nå blir jeg snart 32 og syns det er topp.

 

Tror egentlig selv det er verre å bli 40 :-S

Skrevet

Gratulerer med dagen Ugl@- snart penalet på deg nå. Nyt de siste årene. Hver dag som den siste and so on;-))

Skrevet

Mange gratulasjonsklemmer herfra også =) 30 år er en fin alder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...