mossik,en med tut og to jenter Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Var på UL i går var da 11+4, og der var det et perfekt lite foster, men det levde ikke lenger. Sitter bare og venter nå til jeg skal på sykehus for utskaping. Gruer meg så innmari. Vil ikke ødelegge for alle andre her inne, men skjønner plutselig hvorfor alle vil si ifra på denne siden. Da takker jeg for meg her, og går tilbake til bli gravid, men håper å se dere alle sammen igjen her inne om ikke altfor lenge. takk fpr meg for denne gang.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Huff, føler virkelig med deg, har selv mistet 3 ganger. Prøv å ta vare på deg selv i tiden framover, så ser du at du snart er tilbake her... Var det første gang du hadde ul i denne graviditeten? Trøsteklem
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Hadde UL i uke 6+5, ble da satt tilbake noen dager, men det kunne stemme stemme med eggløsning. Men vi så et stort bankende hjerte da og hadde egentlig slått meg til ro med at dette går bra, selv om det innerst inne i magen var en liten ulm om at dette er ikke som det skaø være. Vet du om man får narkose?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Kjære deg ! Så klart du skal skrive her og så klart du skal få støtte ! Husk at det var et fåtall som ikke takler realiteten her inne Resten av oss vet at verden ikke bare er rosa !! når det er sagt så kan jeg ikke annet enn å sende deg en stor varm klem, og jeg kommer ikke til å finne på noen grunner som er bra osv. Dette er trist og det skal være trist også, jeg håper du har støtte rundt deg og folk som kan ta seg av deg i denne tunge tiden. Ja man får narkose. Når skal du dit da? Har de ikke informert deg ? Igjen mange varme tanker og klemmer til deg.
mammaigjen!! Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 så utrolig trist! Er i akkurat samme situasjon som deg.Var på tidlig ul på tirsdag i uke 10. Fant en tom fostersekk og en fostersekk med et begynnende foster som ikke levde.Tvillingsvangerskap! Skal inn på sykehuset i dag for å se om jeg skal på utskraping eller få tabletter. Mistet i oktober og hadde utskraping da også. Vært gravid to ganger det siste halve året, slitsomt! Må bli ferdig med dette nå slik at vi kan tenke fremover igjen. Jeg er usikker på om jeg orker å bli gravid så fort igjen, får se...jeg er heldigvis flink til å glemme;) Hvordan går det med deg mossik? Når man skal ha utskraping må man ha narkose. Jeg syntes det var en ubehagelig opplevelse, men de aller fleste synes det er greitt:) Lykke til videre!
Mrs. Kaizer Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Så veldig trist. Føler med deg:-( Har selv mistet 2 ganger, 1. gang Ma i uke 10, 2. gang SA i uke 6. Jeg hadde utskraping når jeg hadde hatt MA og da fikk jeg narkose. Lykke til!!
VinterSol+2 Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 kondolerer. du kan lese om meg inne på "ufrivillig abort" om du vil. det er vondt, -og du kan godt få en del reaksjoner fremover som vil overraske deg. det er helt normalt, og gi deg selv lov til å føle akkurat det du føler. klem fra meg.
Calexico Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Uff... det er virkelig vondt.. Lykke til fremover.. Er i en lignende situasjon. Var på ullevål i går, det viste store misdannelser ved fosteret og altfor mye veske i livmor. Fikk ikke annet valg enn å ta abort. Tatt abort idag.. En grusomt vond følelse det her.. Neste gang er det vår tur. klem Lykke til til alle, håper det slipper det her.
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 usj....føler masse med deg...jeg er på en måte i samme situasjon, men har ikke fått det helt bekreftet enda.. to ganger ul i uke9 men ingen hjertevibrasjoner:( må vente til tirs på ny ul.. alt så ut som det skulle , bra hcg og riktig str på foster, bortsett fra hjertet... det jeg lurer på, hvordan så det ut på ul for dere so har hatt ma? er så redd så redd.... er det virkelig mulig ikke se hjertet men at det kan gå bra alikevel??
Calexico Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Uff.. lykke til. krysser fingrene for deg. Hadde ikke ma, så kan desverre ikke hjelp deg. Mitt lille foster både beveget på seg og hjertet banket igår.. Kanskje du ikke er så langt på vei som du tror? Ikke bekymre deg for mye, det er iallefall ikke bra for deg. Jeg har byttet nick, var liten snart stor
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #11 Skrevet 21. februar 2009 Ånei, så trist. Utskrapinga i seg selv er ikke vondt, men på innsiden er det jo en annen sak. Ønsker deg lykke til med videre prøving.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 22. februar 2009 #12 Skrevet 22. februar 2009 Ville bare muntre deg opp litt:) jeg hadde utskraping for nøyaktig 6 uker siden, og nå er jeg gravid igjen uten å ha fått mensen først:) så det kan gå fort igjen heldigvis:) lykke til:)
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 22. februar 2009 Tusen takk for alle gode ord fra dere alle. fredag var jeg og hadde utskrapning. Den merket jeg ikke noe til da det var i narkose, men ventetiden på avdelingen var vond. Og alle som jobbet der som nesten fikk meg til å føle at dette var da ikke noe å gråte over. Dette var da så vanlig. Jada, kanskje vanlig, men ikke for meg alikevel. Føler meg så vanvittig tom innvendig, men det går vel over med tiden. Håper jo at det skal gå fort med nestemann etter dette, og har bestillt 21 eggløsningstester i dag sånn i tilfelle.... Så vi satser friskt på nytt og sees forhåpentligvis snart igejn. (kommer nok til å henge her litt uansett i mellomtiden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå