elli med lille spire Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg hadde en spontanabort i fjor vår, og har håpa på og telt dager siden... inntil i januar, da var det nok og jeg bestemte meg for å glemme hele greia, så hjernen min har bare blokka helt når jeg hadde mens sist. husker bare en dag, og jeg hadde mens i to bolker husker jeg.type tre dager og opphold på to dager og så to dager...men klarer ikke huske når den begynte eller slutta... hehe, helt håpløst... Så hvordan finner jeg da ut hvor langt jeg er på vei? Jeg tok test på onsdag, og den var tydelig positiv Men det morsomme med hele dette er for to uker siden hadde jeg en drøm at jeg var gravid. Og jeg har aldri hatt det før. jeg drømte også en annen dag at jeg fikk positiv på test,og sist uke fortalte et barn til meg i barnehagen at jeg hadde baby i magen, uten at vi snakket om det i det i hele tatt, det bare kom tilfeldigvis ut av henne, og det var det, jeg har gått ned i vekt og har ikke hatt stor mage. De pleier ofte å si det til de som har bulemage, som jeg hadde før... som jeg nå får igjen... og har fått noen "klumper" som vokser og vokser i brystene . trøtt,og kvalme Og nederste magen er mey større enn sist gang jeg var gravid, den buler lissom...dette var litt mange tilfeldigheter. så måtte jo ta test selvom jeg ikke visste helt når jeg skulle hatt mens... så mye tanker som svirrrer rundt... hva om jeg igjen får en spontanabort og hva om siden den mensen var så rar, om jeg var gravid allerede da? For humøet har vært veldig ustabil... men skal til lege idag, faktisk nå snart, så håper han har noen lure forslag på å finne ut. Har dere noen tips og råd... Litt forvirra... men veldig glad:) Håper jeg kan være med dere hele veien
Tellefanten Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Kan dessverre ikke svre deg på pm ditt. Det eneste sikre måten å finne ut hvor langt du er kommet er om du får tatt ul og sjekket størrelsen på livmor og foster. Lykke til hos legen idag og håper du får svar på spm dine;)
elli med lille spire Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Takk Det gikk bra hos legen. Er sannsynligvis fire fem uker på vei. :S jaja... bare jeg kan kommer tilbake dit om tre uker som gravid så er jeg fornøyd. Skulle da skrive de skjemaene og det greiene sa han... Så får høre da om ul, når kan man ta tidlig ul forresten? Og burde man ha både jordmor og lege? Noen som har erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå