AE84 Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 våkna opp i natt me en liten lekasje! hehe, er jo på en måte litt betryggende at melka allerede er kommet, men litt plagsomt også! jeg bare lurer på om dette er et tegn på at det nærmer seg fødsel!? eller om jeg må gå et par uker til? (termin om 1-3uker)
Mathiasjuli07-Ida Iselinmars09 Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 sånn har jeg også.. men jeg lekker ikke så mye jge da.. bare litt "vann" og ganske gult innimellom.. men er nesten så det sprenger i blant?!? håper det er et tegn på at det nærmer seg.. men har hatt det en stund nå jeg da... har igjen 3 uker til ul termin..
MrsV Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Vet ikke om det er noe tegn til fødsel.. jeg har hatt melk siden uke 25.. er nå i uke 32.. Litt irriterende.. renner i tide og utide.. men men.. hva har man ammeinnlegg til:)
Mathiasjuli07-Ida Iselinmars09 Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 nei da er det nok ikke noe tegn nei... hehe men godt den er der iallefall da.. da blir vel ikke det noe problem...
AE84 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2009 søren og! var jo lov å håpe! hehe! jada, d er ikke mye som kommer, og ja, det er vel det man har ammeinnlegg til og ikke minst VELDIG betryggende me tanke på at den allerede er kommet, er jo mange som sliter de første dagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå