Gå til innhold

Flere som skal gjøre husarbeid i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk og lillegutt er syk, så motivasjonen for husarbeid er ikke akkurat på topp. Men likevel må ting gjøres, for vi får besøk i morgen formiddag, og de skal overnatte.

Må derfor rydde, tørke støv, vaske klær, vaske badet, støvsuge, vaske gulv... Helst skulle jeg vært en tur på butikken og.

Og her sitter jeg på dib, og har ikke begynt engang. blæææh:(

Noen som kan sparke meg igang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen kommer hjem etter en lengre reise så hadde planer om det. Men så var det ei lita jente som beste seg for å våkne 100 ganger inatt, så denne mamman er litt sliten og trøtt. Så vi får seg om jeg gidder å kaste meg over det.

Skrevet

*sukk* jah... fikk ikke gjort så mye i går heller, så skal vel forsøke¨på nytt igjen nå...

Men jeg sitter på jobb og grubler! Du som er hjemme får skru av pc'n og get to work :)

Ta deg pauser innimellom, så går det nok bra.

Skrevet

Ja, det er vel bare å komme seg igang, først som sist....

Skrevet

Lykke til! Spill musikk, og ta deg pauser :)

Skrevet

Neeei =0) mannen har tatt seg fridag slapper av litt før vi skal ha kosedag. Skal ha barnefri helg feire litt sen valentines i kveld skal vi på Bagatell =0)

Skrevet

spark, spark, he he. Sparker ihvertfall meg selv igang nå!

Skrevet

jepp...skal i gang her, 2timer har jeg satt av nå fra kl 11-13, da skal hele huset vaskes :-) Rydda i går kveld. :-)

Skrevet

Jeg gjør alt for og ikke lese til denne demotiverende eksamen, så jeg skulle "gjerne" gjort litt husarbeid. Men, er redd det har blitt gjort. Jeg har tom. gått etter listene her og vaskekorga er tom. Boden har blitt vasket og sortert litt i, så da venter jeg egentlig bare på besøk av en venninne for lunsj. Eksamensavbrekk;-P

Tenk hvor fint det blir etterpå, det beste av alt er at du aldri angrer;-)))

Skrevet

Har vasket klær, tatt oppvasken, støvsugd hele leiligheten og hatt besøk..alt før klokken 9.30 i dag.. Skal i svømmehallen etterpå.. Tror jeg må legge meg nedpå litt, for det er mer enn jeg har hatt energi til å gjøre på en uke tilsammen.. I tillegg var jeg på shopping i flere timer i går.. Huff som jeg verket til kvelden :/

Skrevet

Noen som er flinke her, ser jeg! Jeg har fått satt på ei maskin med klær, vanna blomster, og er igang med støvtørking, så da går det framover, hvertfall

Skrevet

Har tenkt å støvsuge, tørke støv og vaske badet. Men må vente til fliseleggeren er ferdig. Vi har "fått" nytt bad. Ådet er første gang det blir vasket i dag:) Gleder meg litt ( så mye det går å glede seg til å vaske badet)...

Skrevet

JAAaaa! Vi har vært syke alle sammen, med magesjau og influensa og i det hele tatt, og lite har dermed blitt gjort de siste to ukene. Føler det ligger bakterier i hver en krok, og i dag kjenner jeg meg såpass bra at jeg skal forsøke å få tatt litt. To paracet og så er jeg i gang :)

Skrevet

Nei, det fikk jeg gjort i går, så jeg skal bare tusle en tur på butikken og handle inn til hjemmelaget lasagne til i kveld.

Deilig å være ferdig med det, så kom dere igang jenter! Det er så godt når det er gjort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...