jadaneidaså... Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg er syk og lillegutt er syk, så motivasjonen for husarbeid er ikke akkurat på topp. Men likevel må ting gjøres, for vi får besøk i morgen formiddag, og de skal overnatte. Må derfor rydde, tørke støv, vaske klær, vaske badet, støvsuge, vaske gulv... Helst skulle jeg vært en tur på butikken og. Og her sitter jeg på dib, og har ikke begynt engang. blæææh:( Noen som kan sparke meg igang?
It's all about me Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Mannen kommer hjem etter en lengre reise så hadde planer om det. Men så var det ei lita jente som beste seg for å våkne 100 ganger inatt, så denne mamman er litt sliten og trøtt. Så vi får seg om jeg gidder å kaste meg over det.
Mamma'n til Thias Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 *sukk* jah... fikk ikke gjort så mye i går heller, så skal vel forsøke¨på nytt igjen nå... Men jeg sitter på jobb og grubler! Du som er hjemme får skru av pc'n og get to work Ta deg pauser innimellom, så går det nok bra.
jadaneidaså... Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2009 Ja, det er vel bare å komme seg igang, først som sist....
Mamma'n til Thias Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Lykke til! Spill musikk, og ta deg pauser
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Neeei =0) mannen har tatt seg fridag slapper av litt før vi skal ha kosedag. Skal ha barnefri helg feire litt sen valentines i kveld skal vi på Bagatell =0)
camosilla Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 spark, spark, he he. Sparker ihvertfall meg selv igang nå!
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 jepp...skal i gang her, 2timer har jeg satt av nå fra kl 11-13, da skal hele huset vaskes :-) Rydda i går kveld. :-)
Tøysetipp Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Jeg gjør alt for og ikke lese til denne demotiverende eksamen, så jeg skulle "gjerne" gjort litt husarbeid. Men, er redd det har blitt gjort. Jeg har tom. gått etter listene her og vaskekorga er tom. Boden har blitt vasket og sortert litt i, så da venter jeg egentlig bare på besøk av en venninne for lunsj. Eksamensavbrekk;-P Tenk hvor fint det blir etterpå, det beste av alt er at du aldri angrer;-)))
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Har vasket klær, tatt oppvasken, støvsugd hele leiligheten og hatt besøk..alt før klokken 9.30 i dag.. Skal i svømmehallen etterpå.. Tror jeg må legge meg nedpå litt, for det er mer enn jeg har hatt energi til å gjøre på en uke tilsammen.. I tillegg var jeg på shopping i flere timer i går.. Huff som jeg verket til kvelden :/
jadaneidaså... Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2009 Noen som er flinke her, ser jeg! Jeg har fått satt på ei maskin med klær, vanna blomster, og er igang med støvtørking, så da går det framover, hvertfall
£adybird Skrevet 20. februar 2009 #12 Skrevet 20. februar 2009 Har tenkt å støvsuge, tørke støv og vaske badet. Men må vente til fliseleggeren er ferdig. Vi har "fått" nytt bad. Ådet er første gang det blir vasket i dag:) Gleder meg litt ( så mye det går å glede seg til å vaske badet)...
trippeltopp Skrevet 20. februar 2009 #13 Skrevet 20. februar 2009 JAAaaa! Vi har vært syke alle sammen, med magesjau og influensa og i det hele tatt, og lite har dermed blitt gjort de siste to ukene. Føler det ligger bakterier i hver en krok, og i dag kjenner jeg meg såpass bra at jeg skal forsøke å få tatt litt. To paracet og så er jeg i gang
SmashingMummy Skrevet 20. februar 2009 #14 Skrevet 20. februar 2009 Nei, det fikk jeg gjort i går, så jeg skal bare tusle en tur på butikken og handle inn til hjemmelaget lasagne til i kveld. Deilig å være ferdig med det, så kom dere igang jenter! Det er så godt når det er gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå