Gå til innhold

Trenger litt hjelp .. noen som vil se litt hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde IKM tirsdag/onsdag. Har regelmessig mens. I dag har det fortsatt ikke kommet noen mens, men jeg tester negativt.

Jeg bruker å få sterk hodepine og kviser før mens, men dette har ikke kommet nå. Så det kjennes ikke ut som jeg skal få det heller.

I tillegg er jeg småkvalm, kjennes "støl" ut nederst i magen og har får stikkinger hvis jeg reiser meg fort, nyser osv. Akkurat slik var det med førstemann også.

Hvis jeg er gravid, hvorfor tester jeg ikke positivt? Er det noen som tester positivt senere enn andre? Og kan det i såfall være et tegn på at det er noe feil, at kroppen ikke produserer nok hcg og at det kommer til å gå galt?

Skjønner ingenting av dette her jeg .. synes det er så rart. Testene er helt blendahvite også, ikke antydning til to streker. Clearblue digital sier ikke gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste på nettet i går at det e normalt å få utslag på gr.test gjerne ei uke etter ikm :) Så du trenge ikkje stresse enda.

Skrevet

jeg testet negativt første gangen. da var vi på ferie og jeg følte meg rar i kroppen og mens kom ikke, men jeg testet negativt. så kom vi hjem, jeg ventet ei uke til og testet da positivt. så det går nok an at du tester negativt helt i begynnelsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...