Gå til innhold

Naboen sin hund!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søtt med hunder, men naboen sin kunne jeg skutt! ( Sorry hunde elskere men denne hunden går meg på nervene!!!) Den bjeffer konstant hver jævla kveld fra 20- 02. Regner med naboen (kjenner han ikke så godt) jobber noe form for skift, vil neppe tro han sitter hjemme å hører på den bjeffingen...

Hva skal jeg gjøre?

Gå direkte til naboen og informere han..?? Er jo ikke sikkert han vet om han hunden hans er gal når den er alene hjemme...

Eller skal jeg sende skriftlig klage til borettslagstyret??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si ifra til naboen først.

For som du sier, det er ikke sikkert han er klar over det!

Hvis det ikke bedrer seg kan du vurdere å sende klage, eller si ifra igjen.

Men ikke forvent at hunden blir mirakuløst bedre iløpet av dagen.. Det kan tenkes den må vennes til å være alene hjemme..

Skrevet

Hadde det vært min hund hadde jeg satt pris på om jeg ble direkte konfrontert med det og ikke via styret. Vi gjorde det til naboen- de beklaget og kjøpte bjeffebånd til hunden. Aldri bjeffet siden og ingen sure miner på noen av oss.

Skrevet

Stakkars hund, sier jeg bare. Er jo synd på den, det er en grunn til at hunder holder på sånn. Her er det vel heller eieren som skulle vært 'skutt'..

Skrevet

Gå direkte til naboen din!

Jeg har selv hund og bor i ett borettslag. Ville satt utrolig pris på om for vedkommende hadde kommet til meg å fortalt meg hvordan situasjonen var istedet for å motta et brev fra borettslaget om at det er kommet en klage på hunden min!!

Men som det skrives over her- ikke forvent at det er over allerede etter en dag.

Skrevet

Gå direkte til naboen!! Greit at han/hun blir ops på at hunden dems ikke synes deter så morsomt å være alene så kanskje han kan få noen til å passe hunden når han jobber.

stakkars hund,liker vel ikke å være alene hjemme.(";)

Skrevet

Godeste min. Send en klage tvert!!

Skrevet

Hvorfor har du ikke sagt i fra til naboen for lenge siden??

Jeg ville satt veldig pris på å få vite at hunden min går bananas hver kveld jeg er på jobb.. Synes det er mye mer realt å si i fra til den det gjelder først, slik at han har en mulighet til å fikse problemet! :o)

Skrevet

Herregud da, det er jo ikke sikkert eieren vet om at hunden bjeffer sånn når han er borte da!

Skrevet

Har bodd her siden august.. så har levd med det i hm 6 mnd.. men i morgen skal jeg kvinne meg opp å ringe på døren og si det som det er.

Ikke frekt eller uhøflig.. bare si fra..

Håper jeg tør dette da..! Hvis ikke får jeg sende mann min.. men har liksom lyst å ordne det selv og :)

Skrevet

Det fikser du, er jo helt ok å si i fra!! Er jo bare å si det som det er, at bikkja står å bjeffer på natta, og at det hadde vært fint om han hadde gjort noe med problemet.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...