Gå til innhold

Mannen min har en ekkel kamerat....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at de begynte å være sammen, er han rett og slett blitt spydig og ekkel selv. Snakket nettopp med mannen min i telefonen, og da sa han plutselig "Nei, nå gidder jeg ikke å snakke med deg mer. Du er kjedelig..." Og han mente at det var helt greit å si, det var bare morsomt. Er jeg helt dum som mener at man ikke sier sånn til noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å svare på,når man ikke kjenner dere egentlig, men siden du reagerer på det er jo dette helt tydelig ikke typisk for hans oppførsel da??

Jeg å sambo kunne godt ha sagt noe slikt til hverandre. Han jobber borte,å vi prater mye på tlfonen. Når vi ringer så er det nå en gang slik at jeg forteller om dagen til meg å lillemor, å han forteller litt om sin dag, så sier vi at vi er glad i hverandre (å blablabla,hehe).

Etter det er det nå ikke stort mer å si av og til, å da kan en av oss gjerne si noe slik. Men som sagt,dette har med tonen oss i mellom å gjøre. Vi vet begge at dette er bare spøk.

Så hvis dere ikke har hatt en slik tone til hverandre før så ville jeg ha sagt det til han at du ikke synes det er morsomt i det hele tatt.

Prat med han du =)

Skrevet

Mannen min har flere ekle kamerater med like ekle kjærester. Mannen min blir ganske teit selv når han er med dem. Jeg kan ikke nekte ham å være med disse folkene, men jeg kan la være å være med selv.

*grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...