madammen med tulla og fødeklar Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Endelig er vi over den magiske grensen... Så deilig! Krysser fingrene for at det går like bra videre, Håper alle her inne har det bra:) Ville bare hilse på
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Hei hei:) og velkommen hit! veldig deilig å komme inn på andre trimester, en lettelse ) gratulerer med det:) jeg hopper snart videre jeg da, synes dette trimesteret har gått fort lykke til videre med svangerskapet
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Takk for det. Lykke til videre med graviditeten:)
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 jeg også hopper hit i dag føles ut som en lettelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå