Kulå Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Som salgskonsulent i cosmopharma : ) Blir jo mest som hobby da, men jeg liker å kalle det for jobb, for tross alt så skal jeg jo tjene penger på det.... www.cosmopharmas.com så kan du sjekke hva slags produkter det er : ) hvis du vil da...
blond Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Gratulerer med jobb! Blir sikkert godt å jobbe igjen. Lykke til med å opparbeide deg en kundekrets!
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Gratulerer Var såvidt inne å kikket på produktene og de så jo greie ut de, men fant ikke noe sted hvor det sto om de er testet på dyr eller ikke??....
Kulå Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2009 Fant heller ingen sted det sto noe om det på nettet, men i brosjyren står det at dem ikke er testet på dyr : )
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Så bra Da er det mulig jeg prøver et par av produktene der etterhvert, trenger en altmuligkrem til minsten.
Kulå Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2009 veldig god den der multi purpose cream. Bruker den alle sammen her i fam. Bare gi beskjed så kan jeg ordne til deg : )
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Skal kikke litt nærmere og sende deg en pm når jeg får bestemt meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå