Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Vi gjør det av og til om kveldene etter at ungene er i seng. Så de merker det ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 jaaaa klarer ikke dagen uten sjokolade!!!!!
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Klart det, spiser nok i allefall en gang i uka.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Kald melkesjokolade og bamsemums nam nam
Månestråle75 Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Spiser vel sjokolade sånn ca 1-2-3 ganger i uka. Og i alle fall på lørdagskvelden ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Dere skjønner ikke vitsen med å dytte sjokolade i ungene deres, og jeg skjønner heller ikke vitsen med at dere dytter i dere sjokolade i hytt og pine. Usunt og etterhvert ulekkert for utseendet.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 ja, det blir et par biter mørk sjokolade om kvelden Noen ganger tilogmed sammen med et glass vin!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har ingen problemer med mitt utseende selv om jeg spiser en sjokoladebit hver dag. Ikke er jeg overvektig heller. Normalt kolesterol. Fine blodårer. Nydelig barnehud.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 tja, spiser sjokolade hver dag jeg da.. klarer ikke å la være. Nei man må jo kose seg mens man lever, syns jeg!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Bare vent. Uansett var poenget at sålenge dere mener det er usunt for barna, så vet dere jo at det er usunt for alle. Så hva er vitsen med å dytte det i dere?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 Ville du gitt barnet ditt sjokolade hver dag også? Gjør du det, kanskje? Blir så oppgitt over de voldsomme barn og sjokoladedebattene her inne og dobbeltmoralen. Men jøss, man kan kose seg glugg ihjel. Jeg ville heller gått for et sunt liv, men.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #12 Skrevet 20. februar 2009 Forskjellen er vel helst at de voksne vet det ikke er sunt, men kan velge selv å putte i seg sjokoladen. Barn er ikke modne nok til å ta ansvar for valg som påvirker helse på den måten, det er de voksne som må, og da er det greit å la det være med godteri en gang i uka.. sjokoman
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #13 Skrevet 20. februar 2009 Ja, den jævelskapen er jeg avhengig av... Har høyt kolesterol og er feit, så jeg burde holde meg borte, men... Jaja, sist gang sluttet jeg den dagen jeg fødte, og da satser jeg på at jeg greier det denne gangen også. Holdt meg unna i et år, og da skal det være mulig å klare igjen.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #14 Skrevet 20. februar 2009 Til forsvar mot de som mener det er kjempe usunt og fører til fedme evnt. andre saker. Det er faktisk SUNT med sjokolade i moderate mengder, så lenge det er ren og fin sjokolade. Vanlig melkesjokolade er det ingenting i veien med at man spiser litt av innimellom. Selv er jeg sjokolademoms, men jeg er verken feit eller har andre problemer med kroppen. Jeg ELSKER sjokolade og spiser sikkert i usunne mengder. Men det er faktisk også sunt med moderate mengder.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #15 Skrevet 20. februar 2009 Lever bare en gang sier jeg;) Har bestilt sjokolade fra sjokoladeslottet denne uken, som en overraskelse til min kjære. Gleder meg til å smake den, satser på at han deler..
susemor-3 små Skrevet 20. februar 2009 #17 Skrevet 20. februar 2009 Jeg spiser sjokolade hver dag. Ammer lillegutt, og har en enorm apetitt, hehe. Spiser også etter at de eldste er i seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå