Gå til innhold

Hva ville dere ha gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gavekort på et sted hvor de utfører permanent make up. Har bestilt time der 3 ganger, men de har avbestilt det hver gang og bedt meg flytte timen. I dag fikk jeg beskjed 3 timer før jeg skulle dit - og jeg som har tatt meg fri fra jobb pga dette.

Nå tenker jeg å gå tilbake å få tilbake pengene for gavekortet, men det er jo samtidig rimelig der. Koster 2200 kr mot andre steder hvor det koster rundt 4500. Hva ville dere ha gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker ikke særlig seriøse der. Hvis dem er flinke og du absolutt må ha der så får du bare være tålmodig og bestille til du en dag kommer gjennom.

Men jeg hadde blitt så pisst at jeg hadde faktisk bedt om pengene tilbake pga. den dårlige servicen.

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt sjansen på at de utførte en god jobb. Både pris og service tilsier noe helt annet.

Da ville jeg lagt i de ekstra tusenlappene og fått det gjort et annet sted.

Skrevet

elendig service da! håper du fortalte dem at du hadde fri pga dette! be om pengene js...

Skrevet

Takk for svar, da gjør jeg det. Er så jævla irriterende og uforutsigbart. Og på toppen står det på hjemmesiden deres at man selv må avbestille time minst 1 døgn i forkant, hvis ikke må man betale... Jah!

Skrevet

Jeg hadde ikke latt dem utføre permanent make-up på meg! Dårlig service og lav pris tilsier ikke at de er serlig seriøse, og da ville jeg ikke latt dem tegne på ansiktet mitt..

Skrevet

IKKE GJØR DET. En på jobben gjorde det på ett profft sted ble GRUSOMT.

Skrevet

Hadde krevd pengene tilbake da ja. Uten tvil.

Det går ikke an å drive en bedrift på den måten. Høres lite profft ut, og det gjenspeiler ofte også resultatet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...