Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvike butikker i Sverige som fører Emmaljunga vogner?

Og er det mye å spare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kattis babyshop i Strømstad. Koster 7000 nok mener jeg å huske det var?eller var det billigere tro? fikk i alle fall med den store stelleveska i tillegg:) det var emmaljunga duo edge!:)

Skrevet

Jeg vil tro at det er ganske mye å spare på svenskehandel nå, i og med at kursen er så lav!

Skrevet

Hei, dersom jeg skulle kjøpt ny vogn nå ville jeg ALDRI kjøpt Emmaljunga. Er skikkelig misfornøyd med vår, og angrer på at jeg lot meg overtale. Fikk tips før vi kjøpte om å velge vogn med få duppeditter og ekstravagante løsninger, og hadde valgt en billig, solid vogn. Men så kom ekspeditøren og overtalte oss til Emmaljunga.

Nr.1. kalesjen siger ned, jeg bor i Nord-Norge og gikk å dro og dro i den når det snedde. Har vært innom tre ganger for å få den tightet, og det går bare dager før den begynner å sige igjen.

Nr.2. Handtaket kan man trekke ut og skru til, problemet er bare at det også siger innover. Så, ca hvert kvarter må man trekke det ut igjen, og det hjelper ikke hvor hardt man tighter (mannen min har samme problem)

Nr.3. hjulproblemer. Vi hadde en liten bil og det var praktisk å kunne ta av hjulene når vi hadde det trangt. Problemet var at dette funket bra de første månedene så begynte det å bli vanskelig å få de skikkelig festet igjen. Vi måtte sannelig inn et par ganger for å få det også rettet på, og til slutt endte det med at mannen min begynte å bruke makt og verkstøy for å få de på plass, så nå er det hele mer eller mindre ødelagt

Det som er positivt er a den er lett å trille og ellers ganske praktisk, men det tro jeg du kan finne hos andre modeller også. Det kan jo dessuten hende at de nyeste modellene er mye bedre, eller at vi har vært særdeles uheldig, men jeg ville iallefall spurt meg for om disse defektene før jeg gikk til innkjøp av en så dyr vogn.

Skrevet

....mens jeg er storfornøyd med min Emmaljunga, og kan anbefale den på det sterkeste!

Jeg bor også i nord, og synes den har passet veldig godt til forholdene, en god og solid vogn :)

Jeg har ikke opplevd problemene som du har hatt evaperon, unntatt det med hjulene, de har jeg aldri hatt behov for å ta av.

Skrevet

Kattis babyshop i Strømstad er den butikken som har Emmaljunga, men jeg vet at Babyproffsen på Nordby også har fått noe Emmaljunga, men jeg er usikker på om de har alle mod, eller om det bare har sportsvognmod som city og scooter.

Tror dessuten at Kattis er billigere enn Babyproffsen.

Vi kjøpte vår emmaljunga der for nesten 4 år siden og dengangen så sparte vi ca 1500 kr.

Kursen er jo veldig bra nå så det er nok en del å spare ved å kjøpe den i sverige vil jeg tro, dessuten så får du med stelleveske i prisen, det gjør du ikke her i Norge tror jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...