Gjest Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Får jo ikke sove av all denne romsteringen og pokeingen inni magen...hver gang jeg har funnet en dugende stilling får jeg meg et spark eller dytt ....finner ikke roen om kvelden og føler jeg sover dårlig....noen tips?? jeg drikker ikke sukkerholdigdrikke før je skal legge meg så er ikke derfor den lille danser og spretter rundt der inni. Går jo på do 3-4 ganger hver natt fordi blæren min fungerer som punshingball.......vil soooove.....
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 samme her ))) han her gutten i magen er en skikkelig villbass!!! og han har sin faste treningsøkt midt på natten, begynner rundt kl 1 ca og kan holde på noen timer faktisk. Sånn har han vert alltid, fra jeg kjendte de første sparkene og dultene, var det og alltid på nattestid, nå kjenner jeg han jo flere ganger hver dag, men akkurat på natten mellom 1 og 3-4, er det jo party inni der. Kjenner at han ligger med hodet opp, da han bruker blæra mi som trampoline eller noe, på tide at han snur seg snart nå synes jeg. Er i uke 27 no. Men jeg er da sykemeldt, og blir det ut svangerskapet, så jeg tar meg flere lurer i løpet av dagen, døgnrytmen er ganske på bærtur kan du si. Tips? nei, jeg har med meg laptopen på senga hver kveld jeg da.. om det ikke er noe for deg, hva med en god bok? eller blad, lesestoff i det heletatt. jeg liker sudoku og da, og kanskje kryssord, er fint for søvnløse netter det og så pleier jeg å "kose" med babyen når han er helt vill, preike med han og dytte på han, det er gøy! ( men joda, ikke alltid jeg er så veldig våken og opplagt selv heller, mens jeg kanskje ligger der og prøver å sove, så blir ikke koseprat hver natt)
snellapella Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Sånn er jenta i magen min, og sånn var storebroren også...
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Sånn er det her og.. jeg lurte på hvorfor jeg har begynt å sove så lett.. våknet flere ganger hver natt... men det er nok fordi det er så leven inni der ja, merker det enda bedre nå som jeg er 18 uker... Hvordan skal dette bli da? Bare lå og kjente fra 03-05 i natt... godt jeg er student og har rolige morgener... Husker snuppa her i huset likte best å holde på om natten hun og.. Heldigvis gjenspeilet ikke det seg når hun kom ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå