maizi Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Utrolig trist å høre om spiren din....håper det går fint med deg og at du snart får pos test igjen!!! Jeg håper du vil ta deg tid å svare meg på følgende. Jeg fikk jo med meg noen av innleggene dine på 1.tri og jeg ser at vi har ganske lik historie. Forskjellen er nok bare at jeg ikke har fått bekreftet SA enda. Begynte med lys brun utflod i uke 5 som nå er gått over til mørkbrun spotting. Har målt HCG som hittil stiger adekvat (får svar på siste i dag håper jeg), var på ul tirsdag og fikk bekreftet graviditet tilsvarende antall uker jeg er i. Men selvsagt ingen hjertelyd så tidlig. Det jeg lurer på er hvor lenge du spottet og når du fikk rød blødning? Fikk du bekreftet SA med ul eller blprøver? Om du målte HCG, isåfall var disse fine først? Uff, føler jeg bare går og venter på det uungåelige og skal ikke ha ul før neste uke....blir en laaang helg!
*SmurfeMamma* Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 hei:) jeg begynte å spotte da jeg var 5+1, da kun lyserosa... testet jevnlig med CB vanlig, som ble sterkere for hver dag i en uke... da jeg var 6+2, begynte jeg å få litt mer slim med blod i... dette kom kun da jeg var på toalettet... fikk UL da jeg var 6+4, og da så de en fostersekk og noe som kunne liknefosteranlegg, hun trodde jeg var 5 uker da... fikk litt håp... men da jeg var 7 uker akkurat om en blodig litt hard klump ut og blødningene startet for fult!!! måtte nå gå med bind, og det kom uendelig mengder da jeg var på do... fikk UL igjen da jeg skulle vært 7+3 og da var det ingenting igjen der inne... men er glad det skjedde så tidlig, for da slapp je gog gleder meg for mye, det skal også sies at fra jeg fikk posetiv test, så har jeg følt at det har vært noe galt, så jeg har ikke latt meg slv få lov til å glede meg over det...... uansett ønsker jeg det lykke til og håper du ikke opplever det samme som meg. klem:)
maizi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Takk for svar!! Har en dårlig følelse jeg også, og magefølelser pleier jo å stemme. Men er innstilt på det så jeg skal nok komme over dette også Masse lykke til med ny graviditet..skynde deg så blir du mamma i 2009:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå